تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Cars LP 2.9.6 – بازی مسابقه‌ای هیجان انگیز “رانندگی بی‌نهایت” اندروید + مود

Cars LP – Extreme Car Driving v2.9.6 + Mod – بازی مسابقه ای و هیجان انگیز رانندگی بی نهایت اندروید + مود
نسخه معمولی + نسخه مود (افزایش پول با خرج کردن) به صوت جداگانه
امکان بازی به دو صورت آفلاین و آنلاین

Cars LP – Extreme Car Driving – کار ال پی یک بازی مسابقه ای و هیجان انگیز رانندگی بی نهایت از استودیوی Maris Software برای اندروید است. از جمله پرطرفدارترین بازی های اندروید می توان به عناوینی با محوریت مسابقه اتومبیل ها اشاره کرد. با توجه به این موضوع استودیو های بازی سازی مختلف تاکنون عناوین گوناگونی را در این زمینه معرفی کرده اند که هر یک از آن ها تجربه ای بی نظیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد. Cars LP – Extreme Car Driving یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های ماشین مسابقه ای بی نهایت است که در آن می توانید در دنیایی جهان باز به ماجراجویی و خلق داستان خود بپردازید. همه چیز ساده است، تنها کافی است تا ماشین مورد علاقه خود را انتخاب و در سطح شهر شروع به رانندگی کنید. ما در این عنوان مهیج شاهد یک گیم پلی خیره کننده هستیم، گیم پلی که فیزیک واقع گرایانه و گرافیک بالا جذابیت آن را دو چندان کرده است. در ابتدای شروع بازی تنها به تعدادی محدود از ماشین ها دسترسی دارید، اما به مرور زمان و با پیشرفت و کسب امتیاز می توانید ماشین های لوکس دلخواه خود را آزاد کنید. اگر چه شما در یک دنیای جهان باز شروع به رانندگی در خیابان های شهر می کنید، اما چندین حالت بازی نیز در اختیارتان قرار داده می شود. از جمله بهترین این حالت ها را می توان مسابقات درگ و دریفت دانست. با سایر کاراکتر ها به رقابت بپردازید و آن ها را در سطح شهر و مسابقات خیابانی شکست دهید. هر چه قدر که در بازی Cars LP – Extreme Car Driving پیشرفت کنید، می توانید ماشین های مورد علاقه تان را ارتقاء داده و توانایی آن ها را افزایش دهید. پلیر ها برای نگهداری از ماشین های خود قطعا به یک گاراژ نیاز دارند! اما همه چیز به همین سادگی ها هم نیست، زیرا برای داشتن یک پارکینگ مناسب خودرو های تان ابتدا باید یک یا چند خانه را خریداری کنید. پولی که برای خرید ها و پارکینگ ها هزینه می کنید تنها از طریق مسابقات به دست می آیند و این مستلزم داشتن مهارت بالا در رانندگی است، زیرا برخلاف آن چه که تصورش را می کنید، با رانندگان ساده ای رو به رو نخواهید بود. دیگر نکته ای که توجه ما را به بازی اندرویدی Cars LP – Extreme Car Driving جلب می کند، کاراکتر شما است. پلیر ها می توانند کاراکتر مورد علاقه خود را انتخاب کرده و چهره آن را متناسب با آن چه که می خواهند تغییر دهند. همان گونه که اشاره کردیم برای عبور و مرور در شهر با هیچ محدودیتی رو به رو نیستید، اما دقت داشته باشید که به واسطه فیزیک واقع گرایانه بازی، رانندگی خطرناک ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را به اتومبیل شما وارد کند.

برخی از ویژگی های بازی مسابقه ای-هیجان انگیز Cars LP – Extreme Car Driving اندروید:

دسترسی داشتن به مجموعه ای از 100 ها ماشین گوناگون و لوکس رانندگی در دنیایی جهان باز و بدون پایان مجموعه ای از انواع مسابقات خیابانی درگ و دریفت اتومبیل رانی فیزیک واقع گرایانه با مکانیزم کنترل ساده و آسان ماشین ها امکان شخصی سازی ماشین ها از ظاهر آن ها گرفته تا اجزای تشکیل دهنده موتور انتخاب یک کاراکتر و شخصی سازی ظاهر آن امکان خرید خانه های مختلف با پارکینگ های بزرگ گرافیک خیره کننده به نسبت حجم کم بازی

بازی Cars LP – Extreme Car Driving با فراهم سازی یک دنیای جهان باز این امکان را به شما می دهد تا به صورت آزادانه به بخش‌های مختلف نقشه بروید و بدون هیچ محدودیتی ماجراجویی خاص خود را شکل دهید. هر آن چیزی که برای یک رقابت حرفه ای به آن نیاز دارید در اختیارتان قرار داده شده است ؛ از ماشین های گوناگون گرفته تا انواع مسابقات که در آن ها هیجان بالایی را تجربه می کنید. بازی Cars LP – Extreme Car Driving با هزاران دانلود توانسته است امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت کند. شما هم‌اکنون می توانید جدیدترین نسخه معمولی و مود شده این بازی را به صورت رایگان از وب سایت فارسروید دریافت نمایید.

Cars LP – Extreme Car Driving

تغییرات نسخه 2.9.6 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Cars LP 2.9.6 – بازی مسابقه‌ای هیجان انگیز “رانندگی بی‌نهایت” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..