تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Gallery – photo gallery, Vault 1.5.3 – گالری ساده، سبک و سریع برای اندروید

Gallery – photo gallery, Vault 1.5.3 – اپلیکیشن گالری ساده، سبک و سریع اندروید
نسخه آنلاک شده – حرفه ای اختصاصی فارسروید تقدیم شما عزیزان
در دسترس بودن همه قابلیت ها

گالری ها جزو اصلی ترین اپ های موجود در اسمارت فون ها به شمار می روند. برنامه های گالری فایل های تصویری [عکس و ویدئو] را به صورت هوشمندانه ای دسته بندی نموده و کمک می کنند تا به طور یکجا به تمامی شان دسترسی داشته باشیم. اپ های گالری متنوعی در مارکت گوگل دیده می شود که هر کدام شان دارای امکانات خاص خود هستند و طبق روال گذشته در این پست قصد معرفی یکی از بهترین آن ها را داریم. Gallery – photo gallery, Vault یک اپلیکیشن گالری ساده، سریع و سبک با امکانات زیاد مثل قفل عکس و ویدئو برای اندروید می باشد که توسط Gallery Photo Studio توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار اندروید نیز همانند دیگر برنامه های گالری امکانات متنوعی را به کاربرانش ارائه می دهد که یکی از بهترین آن ها را می توان سرعت بسیار بالا و حجم کمش دانست! متناسب با ویژگی های ارائه شده حجم این نرم افزار واقعا کم بوده و طیف وسیعی از نیاز های روزمره کاربران در زمینه گالری را برطرف می سازد. به کمک این گالری خواهید توانست انواع تصاویر و یا فایل های ویدئویی را با کیفیتی بسیار بالا اجرا کنید. با این حال از دیگر ویژگی های پر طرفدار آن قابلیت ویرایش عکس ها می باشد. مجموعه ابزار ارائه شده در این گالری، برای ویرایش عکس ها به قدری پیشرفته است که برای ایجاد هر گونه تغییراتی دیگر نیازی به برنامه های ویرایش عکس ندارید! تغییرات مختلف را در عکس های تان ایجاد کرده، آن ها را برش دهید و سایز شان را متناسب با شبکه های اجتماعی هدف تغییر دهید. مجموعه فیلتر های مدرن در نظر گرفته شده در هنگام ویرایش تصاویر کمک می کنند تا عکس های تان را جذاب تر کرده و توجه دیگران را به سمت خود جلب کنید! از دیگر امکانات ارائه شده توسط برنامه Gallery – photo gallery, Vault فضای امن موجود در آن می باشد ؛ این فضای امن اجازه می دهد تا تصاویر و فایل های ویدئویی مهم خود را در آن قرار داده و مطمئن باشیم که هیچ گاه، هیچ کسی به فایل های شخصی مان دسترسی نخواهد داشت. تمامی فایل های تصویری موجود در حافظه به طور کاملا اتوماتیک سازماندهی و یک دسترسی آسان برای ما فراهم می شود. اگر شما نیز جزو کسانی هستید که به طور مداوم برای دسترسی به تصاویر و یا فایل های ویدئویی تان با مشکل رو به رو می شوید این نرم افزار را از دست ندهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Gallery – photo gallery, Vault اندروید:

حجم بسیار کم به نسبت امکانات ارائه شده برنامه سازماندهی خودکار تصاویر و فایل های ویدئویی موجود در حافظه اجرای تصاویر و فایل های ویدئویی با حداکثر کیفیت ممکن پشتیبانی از فرمت های متنوع و گوناگون ابزار ویرایش تصاویر داخلی برای ایجاد تغییرات کافی در عکس های تان مجموعه ای از فیلتر های مختلف برای افزایش دو چندان جذابیت عکس ها یک فضای امن داخلی برای محافظت و مخفی سازی تصاویر و ویدئو های شخصی دو تم تیره و روشن

اپلیکیشن Gallery – photo gallery, Vault با بهره مندی از مجموعه امکاناتی منحصر به فرد و بی پایان در زمینه مدیریت تصاویر و فایل های ویدئویی توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 3.49 دلاری منتشر شده و امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای اختصاصی آن را از وب سایت فارسروید دریافت نمایید.

Gallery

تغییرات نسخه 1.5.3 ➤ Speed Improvement ➤ Bug Fixes

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Gallery – photo gallery, Vault 1.5.3 – گالری ساده، سبک و سریع برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..