تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Drift Legends 2 1.1.4 – بازی ریسینگ-مسابقه‌ای اسطوره‌های دریفت 2 اندروید

Drift Legends 2: Drifting game v1.1.4 – بازی ریسینگ و مسابقه ای اسطوره‌ های دریفت 2 اندروید
یک عنوان ریسینگ فوق العاده با گرافیک بالا و فیزیک واقع گرایانه
امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

Drift Legends 2 – اسطوره‌ های دریفت 2 یک بازی ریسینگ و مسابقه ای هیجان انگیز با گرافیک بالا از Black Fox Ent برای اندروید است. تجربه بازی های ریسینگ به دلیل ماهیت رقابتی که دارند، برای ما بسیار جذاب و هیجان انگیز هستند. ما می توانیم بازی های ریسینگ را در سبک های مختلفی مشاهده کنیم. یکی از پرطرفدارترین این سبک ها را می توان دریفت دانست که در آن با چالش های مختلفی رو به رو خواهید شد. به هر اندازه ای هم که در دریفت کشیدن حرفه ای باشید ؛ همچنان افرادی وجود دارند که بتوانند با شما در سطوح حرفه ای رقابت کنند. البته تاکنون کمپانی های گوناگونی بازی هایی با این محوریت معرفی کرده اند که در این پست قصد داریم یکی از بهترین و برترین آن ها را به شما معرفی کنیم. Drift Legends 2: Drifting game از آن دسته عناوین ریسینگ است که به ندرت دیده می شود که پلیری آن را تجربه کرده و نقد منفی در ارتباط با آن ارائه دهد. در این عنوان مهیج شما وارد دنیایی از چالش های دریفت می شوید. دنیایی که در آن ثابت کردن برتری خود به هیچ عنوان کار ساده ای نیست و برای اینکه در صدر جدول رقابت ها باقی بمانید، باید به طور مداوم دریفت کشیدن را تمرین کنید! بازی اندروید Drift Legends 2: Drifting game در دو حالت آفلاین و آنلاین در دسترس است. در حالت آفلاین رقابت ها و ماموریت های متنوعی را به پایان برسانید و با امتیاز کسب شده اقدام به خرید ماشین های جدید و یا تیونینگ آن ها کنید. اما در حالت آنلاین همه چیز تفاوت دارد، حریف‌هایی در مقابل شما قرار داده می شوند که شکست دادن شان تقریبا غیر ممکن است! تنها در صورتی می توانید در چالش های آنلاین برنده شوید که از مهارت فوق العاده ای در دریفت کشیدن برخوردار باشید.

Drift Legends 2

به طور کلی بازی اندروید Drift Legends 2: Drifting game دارای سه حالت انفرادی، چند نفره و تمرینی است. در حالت انفرادی یا همان آفلاین 9 مسیر مسابقه متنوع در سه لیگ گوناگون وجود دارد که می توانید متناسب با مهارت های خود در هر یک از این لیگ ها شروع به رقابت با هوش مصنوعی کنید و رکورد هایی را به ثبت برسانید. در حالت چند نفره که همان حالت آنلاین است، مسابقاتی به صورت روزانه برگزار می شود که بین شما و سایر پلیر های Drift Legends 2: Drifting game خواهد بود. در حالت تمرینی نیز این امکان فراهم شده است تا بتوانید با ماشین مورد علاقه خود و یا ماشینی که جدیدا آن را خریداری کرده اید، تمرین کرده و بتوانید نقاط قوت آن را در هنگام دریفت کشیدن کشف کنید. در حالت کلی پلیر ها در این عنوان ریسینگ به 30 ماشین گوناگون دسترسی دارند که هر یک از آن ها دارای توانایی های خاص خود می باشند. از جمله مواردی که بازی اندروید Drift Legends 2: Drifting game را جذاب تر نموده است، گرافیک بالا و فیزیک واقع گرایانه آن است. این موضوع بدان معنی است که دریفت کشیدن و رقابت در این عنوان به هیچ عنوان کار ساده ای نبوده و برای موفقیت باید یک ماشین باز حرفه ای باشید! هر یک از مسیر هایی که پیش روی تان قرار دارند دارای یک طرح بندی منحصر به فرد می باشند؛ همین موضوع باعث شده است که برای دریفت کشیدن در هر یک از این مسیر ها نیاز به استفاده از یک تکنیک خاص باشد، که نیازمند مهارت کافی پلیر می باشد. هر یک از ماشین هایی که در بازی Drift Legends 2: Drifting game قرار دارد، دارای رفتار متفاوتی است! این رفتار ها به قدرت و وزن ماشین باز می گردد که در حالت تمرینی می توانید آن ها را به خوبی کشف نمایید. بازی Drift Legends 2: Drifting game برای اندروید، از آن دسته عناوینی است که عاشقان سبک دریفت ریسینگ به سادگی از کنار آن عبور نمی کنند. از تنوع ماشین های مختلف گرفته تا فیزیک واقع گرایانه و مسیر های طرح بندی شده و چندین حالت متنوع بازی، دست در دست یکدیگر داده اند تا تجربه ای فوق العاده را برای شما و موبایل گیمر های حرفه ای به ارمغان آورند. هر در صورت اگر شما نیز از علاقه مندان به سبک دریفت هستید به هیچ عنوان بازی Drift Legends 2: Drifting game را از دست ندهید و هم اکنون جدیدترین نسخه آن را از لینک های نیم بها وب سایت فارسروید دریافت نمایید.

imo

تغییرات نسخه 1.1.4 BIG UPDATE!!! 1. Multiplayer - new prize system Top 500-100-10 - added a new prize car, changes every week cyclically - You can now search and challenge your friends to a duel. To do this, enter your friend's nickname or their email address. - you can see how any competitor passed, added a button to view the video shot 2. Control - at your request added accelerometer control - on your requests added control of the rudder * but we recommend the button control, it is the most accurate.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Drift Legends 2 1.1.4 – بازی ریسینگ-مسابقه‌ای اسطوره‌های دریفت 2 اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..