تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Watermark Photos 1.0.56 – برنامه افزودن سریع+حرفه‌ ای واترمارک به عکس

Watermark – Watermark Photos v1.0.56 – برنامه اختصاصی افزودن سریع و حرفه ای واترمارک به تصاویر اندروید
نصب نسخه آنلاک شده و کامل برنامه به ارزش 4.99 دلار به صورت FREE
بک برنامه عالی برای چسباندن نام برند بر روی عکس ها

Watermark – Watermark Photos یک اپلیکیشن ساده و سریع، اما در عین حال حرفه ای برای افزودن واترمارک به تصاویر با موبایل اندروید می باشد که توسط TTT TEAM توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به شما کمک می کند تا به سادگی هر چه تمام تر و تنها در چند ثانیه بهترین واترمارک ها و یا لوگو ها را بر روی آثار هنری تان قرار دهید و از کپی شدن شان بدون هیچ اجازه ای جلوگیری نمایید. همه چیز ساده است، تنها کافی است تا عکس ها را انتخاب و سپس واترمارک مورد نظرتان را مشخص کنید. واترمارک ها در چندین حالت مختلف در دسترس هستند و بر روی تصاویر قرار داده می شوند، کاربران نه تنها می توانند واترمارک ها و یا امضای هنری خود را در قالب لوگو هایی به تصاویر خود اضافه کنند، بلکه این امکان برای آن ها فراهم شده است تا بتوانند واترمارک ها را در قالب متن به عکس های خود اضافه نمایند. شما دسترسی فوق العاده ای به مجموعه ای از تنظیمات گوناگون خواهید داشت ؛ به عنوان مثال قادر خواهید بود تا میزان شفافیت واترمارک ها را مشخص کرده و یا اینکه محل قرار گیری شان را به سادگی تغییر دهید. علاوه بر این مجموعه ای از قالب های متنوع متنی در اختیارتان قرار داده می شود که اجازه می دهد تا متن ها و کلمات را در حالت های گوناگونی به عکس های تان اضافه کنید. از دیگر ویژگی های برنامه Watermark – Watermark Photos اندروید می توان به حالت ویرایش گروهی عکس ها اشاره کرد ؛ در این حالت قادر خواهید بود مجموعه ای از عکس ها را انتخاب و تنها با یک اشاره یک خروجی گروهی با کیفیت دریافت کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Watermark – Watermark Photos اندروید:

قرار دادن انواع واترمارک ها بر روی تصاویر تنها در چند ثانیه پشتیبانی از انواع واترمارک ها در قالب لوگو و یا به صورت متنی عدم افت کیفیت تصاویر پس از دریافت خروجی مجموعه ای از تنظیمات گوناگون برای از بین بردن هر گونه نقصی تنظیم موقعیت قرار گیری واترمارک ها چندین قالب از پیش تنظیم شده متنی برای واترمارک های متنی حالت افزودن واترمارک به تصاویر به صورت گروهی

اپلیکیشن Watermark – Watermark Photos با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 4.99 دلاری منتشر شده و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را توسط کاربران دریافت نماید. شما هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه مود و کامل این برنامه را با دسترسی داشتن به تمامی امکاناتش از سرور های پر سرعت وب سایت فارسروید دریافت نمایید.

imo

Watermark - Watermark Photos

تغییرات نسخه 1.0.56 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Watermark Photos 1.0.56 – برنامه افزودن سریع+حرفه‌ ای واترمارک به عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..