تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Verizon Messages 9.5.3 – اپلیکیشن پیام رسان پیشرفته ورایزن برای اندروید!

Verizon Messages v9.5.3  پیام رسان کامل همراه با امکانات منحصر به فرد مخصوص اندروید
نسخه اصلی و بدون تبلیغات برنامه

کمپانی ورایزن یکی از بزرگترین شرکت های مخابراتی در جهان است که سهم قابل توجهی از پهنای باند جهانی را تامین می کند. این شرکت بزرگترین تامین کننده خطوط تلفن همراه در ایالات متحده آمریکا، با بیش از 180 میلیون مشتری است. مثل همه شرکت های مخابراتی بزرگ دیگر، این کمپانی هم برای ارائه بهتر خدمات به کاربران، اقدام به ارائه انواع اپلیکیشن ها نموده است. امروز با اپلیکیشن مسنجر این کمپانی در خدمت شما هستیم. Verizon Messages عنوان یک اپلیکیشن پیام رسان قدرتمند و کامل با امکانات فراوان، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Verizon Consumer Group توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه برای سیستم عامل های مختلف، اپلیکیشن های مخصوصی دارد که همگی با همدیگر sync شده و شما می توانید به چت های خود در همه آن ها دسترسی داشته باشید. علاوه بر قابلیت پیام رسانی که هدف اصلی این برنامه است می توانید با دکمه + موارد زیادی مثل عکس، مکان جغرافیایی، کانتکت، هدیه و … به چت های خود اضافه کنید. تمامی قسمت های برنامه را می توانید به سلیقه خود تغییر داده و شخصی سازی نمایید. از پس زمینه چت ها و اندازه فونت ها تا نوتیفیکیشن ها، همگی قابلیت شخصی سازی و تغییر دارند. با امکانات متنوع این برنامه می توانید انواع تصاویر خلاقانه و زیبا را ایجاد کرده و برای دوستان خود ارسال نمایید. پشتیبانی از کولاژ، استیکر ها، عکس نوشته و …. از جمله ویژگی هایی است که در این قسمت به آن ها دسترسی خواهید داشت. از امکانات منحصر به فرد این پیام رسان می توان به قابلیت ساخت پیام های زمان بندی شده اشاره کرد. با این برنامه دیگر مناسبت هایی مثل تولد، سالگرد ازدواج و … را فراموش نخواهید کرد، می توانید برای هر یک از این مناسبت ها پیام های زمان بندی شده ایجاد نمایید تا در تاریخ معین برای عزیزانتان ارسال شود. اگر تماس صوتی یا تصویری را به چت کردن ترجیح می دهید، با این برنامه می توانید تماس های صوتی و تصویری رایگان با دوستان خود برقرار کنید. همانطور که پیش تر هم اشاره شد، امکان فرستادن گیفت کارت ها (آمازون، استارباکس و ….) در این اپلیکیشن مهیا شده است و تنها با یک کلیک می توانید چنین پیام هایی را ارسال کنید. با قابلیت glimpse می توانید لوکیشن خود را برای دوستانتان ارسال نمایید. حتی می توانید لوکیشن چند نفر را در یک گروه به صورت دسته جمعی ارسال کنید. اگر می خواهید از تصاویر، گیف ها و …. در پیام های خود استفاده کنید می توانید از جستجوگر پیشرفته این برنامه استفاده نموده و از آرشیو آن موارد مورد نیاز خود را در کمترین زمان پیدا کنید. اگر در حال رانندگی هستید و نمی توانید به پیام ها پاسخ دهید، کافی است حالت رانندگی را فعال کنید تا این برنامه به طور خودکار به پیام های دریافتی پاسخ دهد. اگر به دنبال یک پیام رسان کامل و با امکانات منحصر به فرد هستید، نصب این برنامه را به شما توصیه می کنیم.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Verizon Messages اندروید :

‏ارسال و دریافت پیام های متنی با سرعت بالا ارسال عکس، استیکر، شکلک ایموجی، فیلم و آهنگ تشکیل گروه و چت گروهی با دوستان ارسال لوکیشن برای یکدیگر تغییر پس زمینه چت ها و خاموش کردن نوتیفیکیشن ها ارسال خودکار پیام در حالت رانندگی تماس های صوتی و تصویری رایگان با کیفیت بالا ارسال خودکار پیام های برنامه ریزی شده

اپلیکیشن Verizon Messages با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.0 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه اصلی و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده و از این پس قادرید جدیدترین نسخه اش را از اینجا دریافت کنید.

Verizon Messages

تغییرات نسخه 9.5.3 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Verizon Messages 9.5.3 – اپلیکیشن پیام رسان پیشرفته ورایزن برای اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..