تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Ice Scream 7 Friends: Lis 1.0.5 – بازی ماجراجویی ترسناک جیغ‌یخی 7 + مود

Ice Scream 7 Friends: Lis v1.0.5 + Mod – بازی ماجراجویانه و معمایی “جیغ یخی 7” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Ice Scream 7 Friends: Lis – جیغ یخی 7 دوستان: لیز هفتمین بازی از یکی از فرانچایزهای محبوب دنیای بازی های آرکید و ترسناک موبایلی است که به وسیله استودیوی اسپانیایی Keplerians Horror Games توسعه یافته و برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. جیغ یخی 7 به دنبال موفقیت قسمت های قبلی ساخته شده و به نظر می رسد که شرکت بازی سازی Keplerians Horror Games از ساخت قسمت های بیشتر و بیشتر برای این مجموعه لذت خاصی می برد. به عنوان اولین وب سایت ایرانی در سطح وب با افتخار اعلام می داریم که یک بار دیگر و به صورت انحصاری درست مثل قسمت های قبلی این سری بازی، قسمت هفتم آن را نیز بعد از بررسی و آماده سازی برای شما دوستان و همراهان عزیز فراهم آورده ایم و آخرین نسخه آن را همراه با یک نسخه جداگانه مود شده برای دانلود به شکل رایگان تهیه کرده ایم. گفتنی است در مطالب دیگری از فارسروید نیز می توانید تمام 6 قسمت قبلی این فرانچایز را دریافت کنید و به راحتی به پکیج تمام عناوین این مجموعه از جمله Ice Scream 6Ice Scream 5 , Ice Scream 4 , Ice Scream 3 , Ice Scream 2 , Ice Scream 1 به همراه نسخه های مود شده آن ها دسترسی داشته باشید. برای این منظور کافیست روی نام بازی ها کلیک کنید تا به صفحه مخصوص به هر قسمت هدایت شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی اجمالی به شاخصه های اصلی قسمت هفتم که با نام Ice Scream 7 Friends: Lis منتشر شده است بی اندازیم.

Ice Scream 7 Friends: Lis

بازی Ice Scream 7 Friends: Lis یک بازی خوش ساخت و سرگرم کننده است که می ـوان آن را در دسته ها و ژانرهای مختلفی برشمرد. سبک اصلی بازی های این مجموعه توسط سازندگان آن ها هیچوقت به طور یکسان مشخص و ثابت نبوده است. اما به طور کل این سری از بازی ها عناوینی معمایی-ماجرایی هستند که تم و ماهیت آن ها ترسناک، آرکید و حتی اکشن است. در بازی Ice Scream 7 Friends: Lis داستان قسمت های قبلی دنبال پیدا می کند و این بار شما در کنار شخصیت های اصلی قبلی از جمله مایک و چارلی، حالا با شخصیت جدید لیز نیز آشنا می شوید که یکی دیگر از کودکانی است که توسط شخصیت منفی یعنی Rod ربوده شده و به کارخانه معروف سری بازی های Ice Scream منتقل شده است. سبک بازی، گرافیک و روند آن عملاً هیچ تغییر خاصی نسبت به قسمت های قبلی به خصوص قسمت های 5 و 6 ندارد. بنابراین اگر قسمت های قبلی را تجربه کرده باشید باید گفت که هیچ تفاوتی در این نسخه احساس نخواهید کرد. بازی از نمای اول شخص دنبال می شود و شما می توانید به صورت آزادانه با کمک جویستیک مجازی در سمت چپ تصویر در اطراف حرکت کنید. در طول بازی شما با راز و رمزهای بیشتری از گذشته شخصیت Rod و شخصیت Sister Madeline (شخصیت سری بازی های The Evil Nun) رو به رو می شوید. هدف اصلی شما پیدا کردن راهی برای ملحق شدن به دوستانتان و سپس خروج از این کارخانه است. Rod در این کارخانه نیروها و نگهبانان مختلفی دارد که در صورت برخورد با آن ها حسابی به دردسر خواهید افتاد. پس باید به آرامی و با توجه به شرایط پیش بروید. البته در Ice Scream 7 Friends: Lis سلاح های جدیدی به بازی اضافه شده است تا با کمک آن ها بتوانید به صورت موقتی از شر دشمنان خلاص شوید. اما بهتر است بدانید راهی برای نابود کردن همیشگی دشمنان وجود ندارد و شما فقط می توانید مدتی کوتاه آن ها را متوقف کنید. توصیه می کنیم برای اینکه داستان و وقایع بازی را به طور کامل متوجه شوید ابتدا قسمت های قبلی را تجربه کنید. بازی Ice Scream 7 Friends: Lis را می توانید همین حالا در دو نسخه معمولی و مود شده از بخش دانلودباکس فارسروید در ادامه این مطلب دریافت کنید.

ویژگی های نسخه مود:

حذف تبلیغات امکان آنلاک کردن Hints و دریافت جوایز بدون نیاز به دیدن تبلیغات ویدئویی تله های بسیار زیاد دشمنان حمله نمی کنند تغییرات نسخه 1.0.5 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Ice Scream 7 Friends: Lis 1.0.5 – بازی ماجراجویی ترسناک جیغ‌یخی 7 + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..