تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود دوره آموزشی Lpic-3 Enterprise Security Essential Training

اولین رای باشید!

دوره آموزشی Lpic-3 Enterprise Security Essential Training می‌تواند برای خیلی‌ها جالب باشد. LPIC-3 یک گواهینامه حرفه‌ای برای متخصصان سیستم‌های لینوکس است که به آنها مهارت‌هایی را در زمینه مدیریت و امنیت سیستم‌های لینوکس ارائه می‌دهد. این گواهینامه شامل سه سطح مختلف است که در سطوح متنوعی از دانش و تجربه در این حوزه فراهم می‌کند. با مطالعه مطالب و آموزش‌های مربوط به LPIC-3، می‌توانید مفاهیم امنیتی مربوط به سیستم‌های لینوکس را فرا بگیرید و به تنظیمات امنیتی در سیستم‌های خود بپردازید. با استفاده از دانشی که از LPIC-3 به دست می‌آورید، می‌توانید سطوح دسترسی مختلف را برای کاربران و گروه‌ها تنظیم کنید و از امکاناتی مانند ACL (Access Control Lists) برای مدیریت دقیق‌تر دسترسی‌ها استفاده کنید.

Lpic-3 Enterprise Security Essential Training

تامین امنیت سازمانی با Lpic-3

دوره-آموزشی-Lpic-3-Enterprise-Security-Essential-Training

info

IMPORTANT before enrolling:This course is designed to complement your preparation for certification exams, but it is not a substitute for official vendor materials. It is not endorsed by the certification vendor, and you will not receive the official certification study material or a voucher as part of this course.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود دوره آموزشی Lpic-3 Enterprise Security Essential Training»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..