تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود One S10 Launcher – S10 S20 UI 8.8 – برنامه لانچر پر امکانات گلکسی اس ده اندروید

[One S10 Launcher – S10 S20 UI v8.8 [Premium – اپلیکیشن لانچر پر امکانات گلکسی اس ده اندروید
نسخه پرمیوم برنامه به ارزش 10.99 دلار

لانچر ها را می توان یکی از بهترین راه های ممکن برای تغییر گسترده در اینترفیس اسمارت فون های اندرویدی دانست؛ گاها شرکت های تولید کننده دیوایس ها لانچر هایی فوق العاده را بر روی گوشی های خود قرار می دهند که توجه دیگر کاربران را به سمت خود جلب می کند. به همین دلیل برخی از توسعه دهندگان سعی دارند تا با انتشار شبیه ساز هایی فوق العاده اجازه دهند تا دیگر کاربران از این لانچر ها بهره مند شوند. One S10 Launcher – S10 S20 UI عنوان لانچر پر امکانات گلکسی اس ده مخصوص اندروید می باشد که توسط گروه Model X Apps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که در توضیحات فوق نیز اشاره کرده ایم، این لانچر را می توان یکی از بهترین شبیه ساز های لانچر پیش فرض گلکسی s10 و s9 دانست که با اضافه شدن قابلیت هایی ویژه به آن کمک می کند تا تجربه ای فوق العاده دلچسب را کسب نمایید. ده ها قابلیت متنوع در این نرم افزار گسترده است که در میان آن ها می توان به توانایی شخصی سازی قسمت های مختلف و هم چنین پشتیبانی از آیکون های مختلف اشاره نمود. اگر از حالت یک نواخت صفحه نمایش خسته شده اید در میان 1000 تم موجود به جست و جو پرداخته و بهترین آن ها را برگزینید. استفاده از این لانچر نیاز های کاربران را به بسیاری از ابزار های جانبی کاهش داده و یا اینکه از بین می برد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه One S10 Launcher – S10 S20 UI اندروید :

شبیه سازی هوشمندانه لانچر گلکسی اس ده و اس نه پشتیبانی از آیکون پک های گوناگون و متنوع دسترسی به مجموعه ای از 1000 تم مختلف مجموعه ای از تصاویر زمینه خاص و جذاب نوار های کشویی برای دسترسی سریع به برنامه ها پشتیبانی از میانبر های حرکتی مختلف نمایش نوتفیکیشن های خوانده شده قفل صفحه نمایش جذاب و اختصاصی سیستم محافظت از چشم در برابر نور آبی تقویت کننده و افزایش دهنده سرعت اسمارت فون

اپلیکیشن One S10 Launcher – S10 S20 UI با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود توانسته است با بیش از یک میلیون دانلود امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت وب سایت فارسروید دریافت کنید.

One S10 Launcher

تغییرات نسخه 8.8 1.Optimized the interation of adding stack widgets

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود One S10 Launcher – S10 S20 UI 8.8 – برنامه لانچر پر امکانات گلکسی اس ده اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..