تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Blur Photo Editor & Auto Blur 6.0 – برنامه ویرایشگ&

Blur Photo Editor & Auto Blur 6.0 – اپلیکیشن ویرایشگر حرفه ای بلور تصاویر اندروید
نسخه آنلاک شده – حرفه ای اختصاصی فارسروید تقدیم شما عزیزان
در دسترس بودن همه قابلیت ها

در عکاسی و ویرایش عکس ها تکنیک های مختلفی وجود دارد. هر کدام از این تکنیک ها به نوعی توجه مخاطب را به سمت تصاویر جلب می کند. یکی از مهم ترین روش ها برای جلب نظر دیگران به سمت یک تصویر تار کردن بخشی از آن است. محو شدن بخشی از عکس ها باعث می شود تا توجه ما تنها بر روی بخشی خاص معطوف شود و بر روی آن فوکوس کنیم. روش های مختلفی برای اجرای چنین تکنیکی وجود دارد و اپ های ویرایش تصاویر تا حدود ابزار لازم را در این زمینه در اختیار ما قرار می دهند؛ اما هیچگاه نمی توان به یک ابزار جامع و کاربردی دسترسی پیدا کرد! Blur Photo Editor & Auto Blur یک اپلیکیشن ویرایشگر حرفه ای بلور تصاویر می باشد که توسط Kite Games Studio Ltd توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان گونه که از توضیحات فوق می توان فهمید این برنامه یک گزینه مناسب برای دسترسی پیدا کردن به مجموعه ای از ابزار تاری تصاویر تنها در یک محیط واحد می باشد. شما علاوه بر این که می توانید تغییرات مورد نیاز را بر روی عکس های تان اعمال کنید، قادر خواهید بود تا از افکت های تاری نهایت بهره را ببرید و از آن ها بهتر استفاده را کنید. امکانات و ویژگی های این استارت اپ به چندین بخش مختلف تقسیم می شود ؛ یکی از بخش ها کمک می کند تا قسمت هایی خاص از تصاویر خود را بدون هیچ گونه نقصی محو و زیبایی آن ها را چندین برابر کنید. یکی دیگر از بخش ها مجموعه افکت هایی خاص بر پایه ویژگی تاری یا همان بلور می باشد. در این حالت افکت ها به طور کاملا خودکار بر روی عکس های شما اعمال می شود و جلوه ای خاص به آن ها می بخشند. اگر تصور می کنید که تعادل بین رنگ های تصاویرتان مناسب نیست، ابزار موجود این اجازه را به شما می دهند تا تغییراتی را در رنگ ها و شدت شان ایجاد کنید. دیگر نکته قادر توجه در برنامه Blur Photo Editor & Auto Blur افکت های نئونی و استیکر های متنوع است. ترکیب این استیکر های هوشمندانه با افکت های نئونی باعث می شود تا آثاری هنری خلق کنید و بدون نیاز به ابزار گران قیمت یک خروجی خاص دریافت کنید. علاوه بر این باید به این موضوع اشاره کنیم که نه تنها شما می توانید قسمت های تاری و مرز آن ها را به صورت دستی انتخاب کنید؛ بلکه قادر خواهید بود که این کار را به سیستم خودکار هوش مصنوعی بسپرید تا دقت ویرایش را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Blur Photo Editor & Auto Blur اندروید:

گزینه ای مناسب برای محو کردن و تاری قسمت های دلخواه از تصاویر محو کردن پس زمینه عکس ها و فوکوس بر روی قسمتی خاص تنها با یک اشاره مشخص کردن مرز های تاری به صورت دستی و یا به کمک هوش مصنوعی مجموعه ای از افکت های خاص و منحصر به فرد بلور دسترسی داشتن به ده ها افکت نئونی و استیکر بی نقص قالب هایی گوناگون برای ترکیب آن ها با تصاویرتان!

اپلیکیشن Blur Photo Editor & Auto Blur با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 13.99 دلاری منتشر شده و امتیاز 4.5 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای اختصاصی آن را از سرور های پر سرعت وب سایت فارسروید دریافت نمایید.

Blur Photo Editor

تغییرات نسخه 6.0 Minor issue fixed

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Blur Photo Editor & Auto Blur 6.0 – برنامه ویرایشگ&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..