تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استایل چهره ها در اکران فیلم تابستان همان سال از علی اوجی و همسرش تا سمیرا حسن پور

محمود کلاری در تازه ترین کار هنری خود در سینمایی ایران بعد از مدت ها دوری فیلم تابستان همان سال را کارگردانی کرده و علی اوجی چهره مشهور سینما به عنوان تهیه کننده حضور دارد که در ادامه تصاویری از این بازیگران را در Niksalehi مشاهده می کنید.

فیلم تابستان همان سال

رونمایی از عکس فیلم جدید محمود کلاری؛ فیلمبردار صاحب‌نام سینمای ایران و گریم فریبا نادری و سمیرا حسن پور در «تابستان همان سال»

در فاصله چهار روز تا نمایش تابستان همان سال در سینمای رسانه از نخستین تصاویر فریبا نادری و سمیرا حسن‌پور در این فیلم رونمایی شد، این فیلم قرار است روز جمعه ۱۳ بهمن ماه در سانس دوم برای اهالی رسانه و منتقدان به نمایش درآید.

فیلم تابستان همان سالسمیرا حسن پور

بنا بود نام این اثر سینمایی به «همچون یک آینه» تغییر کند اما با اعلام جشنواره مشخص شد که این تغییر انجام نشده است.

فیلم تابستان همان سالنشست فیلم تابستان همان سال فیلم تابستان همان سالنرگس محمدی محمود کلاری کارگردان

محمود کلاری که در عرصه عکاسی و سپس فیلمبرداری در سینما به یکی از نابغه های نور و تصویر در سینما معروف است و تنها ایرانی برنده جایزه قورباغه نقره‌ای و نامزد قورباغه طلایی جشنواره کمر ایمیج لهستان برای فیلم جدایی نادر از سیمین است در سومین تجربه کارگردانی خود به سراغ یک داستان متفاوت رفته و تابستان همان سال را به تهیه کنندگی علی اوجی تولید کرده است.

فیلم تابستان همان سالفریبا نادری

کلاری به مدت ۲۲ سال از کارگردانی فاصله گرفت. فیلم «تابستان همان سال» که در جشنواره چهلم‌ودوم فجر رونمایی می‌شود، سومین تجربه کارگردانی اوست.

على شادمان، فریبا نادری، سمیرا حسن‌پور، رویا جاویدنیا، مهرو نونهالی و با حضور صابر ابر، پژمان بازغی، نسیم ادبی، رایان سرلک، رونیکا بهرام‌زاده و با هنرمندی مهران مدیری بازیگران فیلم «تابستان همان سال» هستند.

سمیرا حسن پورسمیرا حسن پور و محمود کلاری

عطای ۷ ساله را پیش یک رمال ِ آینه‌بین می‌برند تا طی مراسمی دزد طلاهای عمه‌اش را در آینه شناسایی کند عطا که هیچ تصوری از سرانجام آنچه در آن شرایط بر زبان می‌آورد، ندارد برای رهایی از آن وضعیت، هر آنچه از تعاریف عمه‌اش درباره‌ی شک و تردید او نسبت به دزدی داوود پسر عمه دیگرش شنیده را بازگو می‌کند، غافل از آنکه…

فیلم تابستان همان سالبازیگران تابستان همان سال سمیرا حسن پورسمیرا حسن پور اکران فیلم تابستان همان سال

فوتوکال این فیلم به کارگردانی محمود کلاری و تهیه کنندگی علی اوجی در خانه جشنواره چهل و دومین جشنواره فجر برگزار شد. علی شادمان، فریبا نادری، سمیرا حسن پور، رویا جاوید نیا، مهرو نونهالی و با حضور صابر ابر، پژمان بازغی، نسیم ادبی، رایان سرلک، رونیکا بهرام زاده و با هنرمندی مهران مدیری بازیگران فیلم تابستان همان سال هستند.

سمیرا حسن پورسمیرا حسن پور و فریبا نادری در کنار رایان سرلک رونیکا بهرام زادهرونیکا بهرام زاده

محمودکلاری در سومین فیلم بلندش به سراغ روایت داستانی شبیه به حدیث نفس دوران کودکی خودش رفته است. او که به‌عنوان یکی از خلاق‌ترین و مسلط‌ترین مدیران فیلمبرداری، بسیاری از به‌یادماندنی‌ترین سکانس‌های سینمای ایران را به ثبت رسانده، در آخرین ساخته‌اش نیز کوشیده چشمنوازترین قاب‌های سینمایی را پیش روی تماشاگرش بگشاید.

فیلم تابستان همان سالفریبا نادری

علی اوجی تهیه‌ کننده این کار در سال ۱۴۰۰ با تهیه کنندگی آخرین اثر مسعود کیمیایی یعنی خائن کشی نشان داد در زمینه تهیه آثار بزرگان سینما تلاش زیادی می‌ کند.

علی اوجینرگس محمدی و همسرش علی اوجی

خبرآنلاین , فیلمو شات

عکس: امیرعلی معزی , سروش منوچهری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استایل چهره ها در اکران فیلم تابستان همان سال از علی اوجی و همسرش تا سمیرا حسن پور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..