تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Survivor.io 2.5.1 – دانلود آپدیت بازی اکشن-شوتر هیجان‌انگیز بازمانده اندروید!

Survivor.io v2.5.1 – آپدیت بازی اکشن و شوتر سرگرم کننده بازمانده برای اندروید
عرضه نسخه اصلی، رسمی و ارجینال پکیج بازی برای موبایل
امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

Survivor.io – بازمانده یک بازی اکشن و شوتر هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده با امتیاز خوب از استودیوی Habby برای موبایل اندروید است. مدت ها است که زامبی ها پا در دنیای بازی های رایانه ای گذاشته اند و به دلیل محبوبیت بالای شان توسعه دهندگان نیز تمرکزی ویژه به استفاده از آن ها در عناوین شان دارند. به طور معمول می توان گفت که بسیاری از بازی های اندرویدی با محوریت زامبی ها در سبک بقا بوده که همین موضوع آن ها را نیز جذاب تر نموده است. اگر بخواهیم از محبوب ترین این عناوین نام ببریم می توان به بازی A 20 Minutes Till Dawn:Premium اشاره کرد که در پست های گذشته آن را در اختیارتان قرار داده ایم. بازی Survivor.io نیز دقیقا جزو همان بازی هایی است که با ترکیب سبک بقا، روگ لایک و زامبی ها توانسته است در مدت زمانی کوتاه به محبوبیت بالایی در بین پلیرها دست پیدا کند. اگر بخواهیم توضیحی ساده در ارتباط با این عنوان داشته باشیم، می توان آن را نزدیک ترین عنوان به بازی 20 دقیقه تا سپیده دم دانست که همه چیز به مهارت های تان در از بین بردن زامبی ها بستگی دارد. داستان بازی از آن جایی آغاز می شود که پس از بازکردن چشمان تان خود را در میان انبوهی از زامبی ها مشاهده می کنید. در ابتدا همه چیز مبهم به نظر می رسد، اما پس از گذشت مدتی تنها چاره شما ایستادگی در برابر آن‌هاست. کاراکتر اصلی بازی Survivor.io به طور خودکار به اطراف شلیک می کند و تنها کاری که باید انجام دهید کنترل اوست. به مرور زمان و با کشتن زامبی ها تعداد آن ها رفته رفته بیشتر می‌شود و چالش از بین بردن شان جدی تر می شود. نکته ای که توجه ما را بیشتر از هر چیزی به این بازی جلب می کند، استفاده از عناصر روگ لایک در آن است؛ پس بهتر است که حواس تان را به خوبی جمع کنید، زیرا در صورت مردن به ابتدای راه باز می گردید. در هنگام کشتن زامبی ها و پس از گذشتن از موج های گوناگون باس هایی قدرتمند در میان انبوهی از زامبی ها به چشم می خورند که به جرأت می توان گفت جزو چالش برانگیز ترین باس ها در تمامی بازی های با محوریت زامبی هستند. هر چه قدر که بتوانید زامبی های بیشتری را از بین ببرید، امتیاز بیشتری نیز کسب می کنید که از این امتیاز می توان برای خرید سلاح های گرم و سرد متنوعی استفاده نمود. در بازی اندرویدی Survivor.io مجموعه ای از سلاح های گوناگون برای موبایل گیمرها در نظر گرفته شده که هر یک از آن ها به نوعی به دشمنان تان آسیب هایی را وارد می کنند. شما قادر خواهید بود تا علاوه بر خرید سلاح های جدید توانایی های سلاح‌های بازی را نیز ارتقاء دهید و با استفاده از آیتم های گوناگون زامبی های بیشتری را از بین ببرید. زاویه دید پلیر ها در بازی Survivor.io از بالا و به صورت استراتژیک است که همین موضوع کمک می کند تا در هنگام از بین بردن زامبی ها تصمیم بهتری بگیرید و موج حملات شان را به خوبی زیر نظر داشته باشید. از لحاظ گرافیکی می توان گفت که با یک گرافیک فانتزی رو به رو هستید که همین موضوع را می توان جزو نقاط قوت این بازی دانست.

برخی از ویژگی های بازی اکشن-شوتر Survivor.io اندروید:

تجربه یک بازی شوتر، زامبی و روگ لایک منحصر به فرد مجموعه ای از هزاران هیولای مختلف و گوناگون سلاح های متنوع برای از بین بردن طیف وسیعی از زامبی ها در هر موج حمله آیتم های مختلف برای افزایش توانایی کاراکتر برای از بین بردن زامبی ها کاراکتر های گوناگون با امکان افزایش و ارتقاء سطح توانایی های تان باس فایت های دشوار و چالش برانگیز گرافیک فانتزی بامزه همراه با یک گیم پلی اعتیادآور

بازی اندروید Survivor.io بازمانده بدون شک از آن دسته بازی هایی است که تنها پس از یک بار اجرا اعتیاد شدیدی به گیم پلی آن پیدا می کنید. سبک خاص این عنوان اکشن باعث می شود تا متوجه گذر زمان نشوید و تمامی تمرکز خود را تنها بر روی از بین بردن زامبی ها بگذارید. شما هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه اصلی و ارجینال بازی را از وب سایت فارسروید دریافت نمایید.

imo

Survivor.io

تغییرات نسخه 2.5.1 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Survivor.io 2.5.1 – دانلود آپدیت بازی اکشن-شوتر هیجان‌انگیز بازمانده اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..