تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Bomb Rush Cyberfunk برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

5/5 - (2 امتیاز)

بازی Bomb Rush Cyberfunk در آینده‌ای نزدیک جریان داشته و یک سری گروه‌های گرافیتی از یک سری بسته‌های تقویتی برای کنترل خیابان‌ها استفاده می‌کنند. باید از ترکیب ترفندها استفاده کرده و کلان‌شهر گسترده نیوآمستردام را مدیریت کنید. بازی ۵ محله اصلی داشته و باید کاوش آن‌ها را برعهده گیرید. واحدهای دشمن را به چالش کشیده و از اعضای جدید برای گروه خود استفاده کنید. می‌توانید از یک سری قطعات گرافیکی جدید برای رنگ آمیزی بهره برده و امتیازات خود را بالا ببرید. با اسکیت‌های مخصوص می‌توانید در شهر حرکت کرده و یک سری حرکات آکروباتیک داشته باشید.

Bomb Rush Cyberfunk v1.0.20385 PC-TiNYiSO | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Bomb-Rush-Cyberfunk

اسکیت بورد یک سری ترفندهای مخصوص داشته و باید در سیستم کلی بازی از آن‌ها استفاده کنید. کومبوهای بیشتری را برای تقویت قدرت خود به کار برده و سریع‌ترین راه را ارزیابی کنید. پلیس بازی عملکرد پویایی به همراه داشته و هر گونه خرابکاری را شناسایی می‌کنید. مانند یک نوجوان شر در شهر قدم زده و در مواقع لزوم از دوچرخه استفاده کنید. دوچرخه و اسکیت بورد خود را می‌توانید سفارشی سازی کرده و رنگ بندی‌اش را عوض کنید. موزیک‌های متعددی را هم می‌توانید در گوشی خود تنظیم کنید.

تصاویر-بازی-Bomb-Rush-Cyberfunk تصاویر-بازی-Bomb-Rush-Cyberfunk تصاویر-بازی-Bomb-Rush-Cyberfunk تصاویر-بازی-Bomb-Rush-Cyberfunk تصاویر-بازی-Bomb-Rush-Cyberfunk تصاویر-بازی-Bomb-Rush-Cyberfunk info

Bomb Rush Cyberfunk is 1 second per second of advanced funkstyle. Battle rival crews and dispatch militarized police to conquer the five boroughs of New Amsterdam. Become All City.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core i3 2.5GHz or AMD Phenom 2.5GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 or ATI Radeon HD 5850

Storage: 10 GB available space

Sound Card: Naganuma compatible

Additional Notes: Intel onboard video cards are not recommended

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه TiNYiSO:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TiNYiSO را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Bomb Rush Cyberfunk برای کامپیوتر – نسخه FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..