تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Three Kingdoms Zhao Yun برای کامپیوتر

5/5 - (3 امتیاز)

بازی Three Kingdoms Zhao Yun در سبک اکشن و ماجراجویی است ارائه شده است. این بازی جذاب در دوران سه پادشاهی چین جریان دارد و بازیکنان کنترل ژوآی یون، یکی از قهرمانان افسانه‌ای این دوران، را بر عهده می‌گیرند. بازی در دوران سه پادشاهی چین جریان دارد. ژوآی یون یک جنگجوی جوان و با استعداد است که به دنبال یافتن راه خود در دنیای پرآشوب است. او در طول سفر خود با شخصیت‌های مختلفی روبرو می‌شود و در نهایت به یکی از قهرمانان افسانه‌ای سه پادشاهی تبدیل می‌شود.

Three Kingdoms Zhao Yun v1.09 PC-TENOKE

دانلود-بازی-Three-Kingdoms-Zhao-Yun

داستان بازی بر اساس زندگی واقعی ژوآی یون است. ژوآی یون یک جنگجوی شجاع و دلاور بود که در بسیاری از نبردهای مهم سه پادشاهی شرکت کرد. او به خاطر شجاعت و مهارت خود در نبرد، به عنوان یکی از بهترین جنگجویان این دوران شناخته می‌شود. بازی دارای یک گیم‌پلی اکشن ماجراجویی است که بر اساس مبارزه با دشمنان و حل معما استوار است. بازیکنان باید از مهارت‌های ژوآی یون برای حرکت در محیط بازی، حل معماها و شکست دادن دشمنان استفاده کنند. همچنین باید به سیستم مبارزه مبتنی بر حرکت آزاد آن هم اشاره کنیم. بازیکنان می‌توانند از طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و توانایی‌ها برای مبارزه با دشمنان خود استفاده کنند. همچنین می‌توانند از محیط بازی برای پنهان شدن و غافلگیر کردن دشمنان استفاده کنند.

اسکرین-شات-بازی-Three-Kingdoms-Zhao-Yun اسکرین-شات-بازی-Three-Kingdoms-Zhao-Yun اسکرین-شات-بازی-Three-Kingdoms-Zhao-Yun اسکرین-شات-بازی-Three-Kingdoms-Zhao-Yun اسکرین-شات-بازی-Three-Kingdoms-Zhao-Yun اسکرین-شات-بازی-Three-Kingdoms-Zhao-Yun info

At the end of the Eastern Han Dynasty, the heroes were fighting for hegemony, and the flames were everywhere. In the game, players played the role of Zhao Yun, a well-known general of the Three Kingdoms, and interpreted the story of his youth.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Corei5-10600KF@4.10GHz 6th

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti (4 GB / NVIDIA )

DirectX: Version 11

Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel i7 7th

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 6G

DirectX: Version 11

Storage: 20 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه TENOKE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TENOKE را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Three Kingdoms Zhao Yun برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..