تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش وزارت علوم به تحریم اخیر برخی دانشگاه‌ها از سوی دولت کانادا

قاسم عموعابدینی در خصوص تحریم اخیر برخی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور از سوی دولت کانادا گفت: ما که کار علمی خودمان را انجام می‌دهیم و دانشمندان ما افتخارآفرینی می‌کنند و دانشگاه‌های ما رتبه‌های خوبی در سطح جهان کسب کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در اکثر فناوری‌های برتر دنیا رتبه زیر ۲۰ یا ۱۰ را کسب کرده است. همچنین در تولیدات علمی نیز رتبه ۱۵ جهان را داریم.

معاون آموزشی وزارت علوم تاکید کرد: بنابراین دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور کار علمی خود را انجام می‌دهند، همچنان که فردی به زندگی عادی خود ادامه می‌دهد؛ اما شخصی پیدا می‌شود در این مسیر سروصدا راه می‌اندازد که نباید به این سر و صدا توجه کند.

عمو عابدینی اظهار کرد: ایرانی‌ها همواره در حوزه‌های مختلف علمی مشارکت‌های جهانی می‌کردند که بهره آن را خود آن کشور‌ها می‌برد. همه دنیا از فناوری ها، تکنولوژی‌ها بخصوص در حوزه دارو، نانو، مهندسی و مقاله‌ها و... استفاده می‌کنند و این خصوصیت تمدن ایرانی است که علم خود را صادر کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش وزارت علوم به تحریم اخیر برخی دانشگاه‌ها از سوی دولت کانادا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..