تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Files 6.3 – مدیر فایل دسترسی به پوشه data و obb اندروید 11 و 12 و 13 و 14

Files v6.3 – اپلیکیشن مدیریت فایل ساده و قدرتمند اندروید
نسخه اصلی و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

Files عنوان یک اپلیکیشن فایل منیجر – مدیریت فایل [+ دسترسی به پوشه obb و data در اندروید +11] می باشد که توسط Marc apps & software توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. تمامی اسمارت فون های اندرویدی دارای یک حافظه داخلی و یک حافظه جانبی هستند؛ که ما متناسب با نیاز ها و تشخیص خود فایل های مان را در هر یک از این حافظه ها ذخیره سازی می کنیم. خوشبختانه سیستم عامل به صورت پیش فرض فایل منیجری را برای دسترسی به این فایل ها در اختیار مان قرار می دهد. ما به وسیله ابزار های مدیریت فایل می توانیم به آسانی هر چه تمام تر تمامی فایل های مان را مدیریت کرده و یا اینکه اجرای شان کنیم. نرم افزار Files یک راه حل مناسب برای دسترسی سریع به فایل های موجود در گوشی های هوشمند اندرویدی می باشد. پس از نصب این اپ چند کیلوبایتی تنها کافی است یک بار آیکون آن را لمس نموده تا به تمامی فایل ها و پوشه های ذخیره شده در حافظه دسترسی داشته باشید. شاید از خود بپرسید که این منیجر یا به عبارتی میانبر با دیگر فایل منیجر ها چه تفاوتی دارد؟! باید بگوییم که اصلی ترین ویژگی این ابزار خاص نمایش فایل ها و پوشه های سیستمی است! فایل هایی که در بسیاری از نرم افزار های مدیریت فایل قادر به نمایش داده آن ها نیستند. به سادگی هر چه تمام تر فایل های تان را مدیریت کرده و در صورت نیاز آن ها را با یک اشاره با دوستان خود در شبکه های اجتماعی و یا پیام رسان ها به اشتراک بگذارید. محیط این استارت اپ بسیار ساده است و هر کسی می تواند نیاز های خود را به یک اپ مدیریت فایل برطرف کند. تنها توجه داشته باشید که اگر دیوایس تان دارای فایل منیجر نیست این نرم افزار اجرا نخواهد شد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Files اندروید :

فراهم سازی دسترسی سریع کاربران به فایل منیجر مشاهده تمامی فایل ها و پوشه های ذخیره شده در حافظه نمایش لیستی از تمامی فایل ها و یا پوشه های سیستمی گزینه ای برای اشتراک گذاری فایل ها و نمایش حجم شان جست و جو در میان لیست فایل های خود محیط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن Files با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و توانسته امتیاز 3.8 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اصلی آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت بزرگ فارسروید دریافت نمایید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده است.

imo

Files

تغییرات نسخه 6.3 Fixes an issue on new phones where the wrong app was being opened.

نقد و بررسی ها 1

5

5 4 3 2 1



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Files 6.3 – مدیر فایل دسترسی به پوشه data و obb اندروید 11 و 12 و 13 و 14»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..