تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینستاپست بازیگران به مناسبت روز پدر از محمدرضا گلزار تا ساره بیات

تاریخ بروزرسانی : 2024-01-26

گردآوری :

اشتراک گذاری :

برخی از چهره های مشهور کشورمان با انتشار تصویری از پدرانشان و یا پدران آسمانی خود این روز مبارک را در صحفه شخصی شان تبریک گفته اند و از جمله این چهره ها محمدرضا گلزار تصویری از روز عروسی اش را در کنار پدرش منتشر کرده است.

زیباترین روز که در کشورمان به مناسبت پدران و مردان واقعی نام گذاری شده میلاد امیرالمومنین حضرت علی (ع) می باشد و چهره های مشهوری این روز را تبریک گفته اند. در ادامه تصاویری از استوری های اینستاگرام روز پدر بازیگران ایرانی را در نیک صالحی مشاهده کنید.

روز پدر بازیگران ایرانی

در تقویم ما سیزدهم ماه رجب، روز میلاد امیرالمومنین، حضرت علی (ع) روز پدر نام دارد. دلیل این نامگذاری شاید این باشد که مولا علی (ع) پدر همه شیعیان و اهل بیت است. این روز در سال ۱۴۰۲ مصادف با پنجم ماه است.

در این روز همه فرزندان دوست دارند با دادن یک شاخه گل، یک هدیه زیبا و یا با ارسال متن و پیامی عاشقانه برای پدر عزیزشان، از تمامی زحمات و مهربانی‌هایش تشکر کنند و این روز عزیز را گرامی بدارند. با آروزی سلامتی و طول عمر برای تمامی پدران و آرامش روح برای همه پدران آسمانی که این دنیا را ترک کرده‌اند.

جشن روز مرد و پدر قبل از انقلاب

تاریخ روز پدر قبل از جمهوری اسلامی و در زمان پهلوی مصادف با تاریخ ۲۴ اسفند ماه روز تولد رضا شاه بنیان گذار سلسله ی پهلوی بوده است. تاریخ  این روز بعد از انقلاب اسلامی با ولادت حضرت علی (ع) مصادف شده است و در تقویم جمهوری اسلامی جای گرفت و تا به حال حفظ شده است. روز پدر در کشور های مختلف تاریخ و زمان متفاوتی دارد.

تبریک اینستاگرامی روز پدر بازیگران ایرانی

برخی از چهره های مشهور کشورمان به مناسبت روز پدر تصاویری از پدرانشان را در استوری اینستاگرامشان منتشر کرده اند. از جمله این هنرمندان می توان به لاله اسکندری ، عباس جمشیدی فر ، ساره بیات ، پردیس پور عابدینی ، پژمان بازغی ، سینا مهراد ، مونا کرمی ، محمدرضا گلزار ، جوانه دلشاد ، حمید گودرزی اشاره کرد.

روز پدر بازیگران ایرانیلاله اسکندری روز پدر بازیگران ایرانیعباس جمشیدی فر روز پدر بازیگران ایرانیساره بیات روز پدر بازیگران ایرانیپردیس پور عابدینی روز پدر بازیگران ایرانیپژمان بازغی سینا مهرادسینا مهراد مونا کرمیمونا کرمی محمدرضا گلزارمحمدرضا گلزار جوانه دلشادجوانه دلشاد حمید گودرزیحمید گودرزی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینستاپست بازیگران به مناسبت روز پدر از محمدرضا گلزار تا ساره بیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..