تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنوز خواب خبر می‌بینم + فیلم

محمدرضا حیاتی، گوینده سابق خبر مهمان دومین قسمت برنامه «برمودا» شبکه نسیم بود. او در پاسخ به سوال نجف‌زاده که آیا دوست داشتید از زندگی‌تان فیلم ساخته شود، گفت: همیشه دوست داشتم از دورانی که خودم را شناختم و وارد کار و زندگی شدم، رمان و فیلم بسازم. با توجه به خصوصیات شخصی‌ام ژانر فیلمم کمدی نمی‌شد، ولی فکر می‌کنم بیشتر به سمت ملودرام پیش می‌رفت. 

این گوینده در پاسخ به این سوال که هیجان انگیز‌ترین کاری که انجام دادید، چه بوده؟ گفت: کار خبر بود. این کار سرشار از هیجان و استرس و دویدن است. من هنوز خواب خبر می‌بینم و این معضلی برایم شده است. حتی شده هر شب خواب خبر ببینم، که به استودیو دیر رسیدم، اتو‌کیو خراب شده یا خبر نخوانده جلوی رویم قرار دادند. به خودم می‌گویم این دیگر چه فکری است! من که الان دیگر خبر نمی‌خوانم! 

او ادامه داد: همیشه سعی کردم آن ذهنیتی که مردم از من دارند و من را با آن شاخصه‌ها می‌شناسند، فرو نریزد و مرا به همین صورت ببینند. جالب است بدانید بیشتر اوقات مردم مرا با صدایم می‌شناسند. 

حیاتی در پاسخ به سوال نجف‌زاده که شما برای گویندگی خبر خیلی پول می‌گرفتید؟ گفت: ما کارمند رسمی سازمان صداوسیما بودیم و بر اساس مدرک تحصیلی و سابقه کاری حقوق مشخص در ماه داشتیم. ما پول زیادی نمی‌گرفتیم. حتی زمانی شایعه کرده بودند که گویندگان اصلی خبر به صورت کلمه‌ای حقوق دریافت می‌کنند! البته در بیرون از سازمان یعنی همایش‌ها و مراسم‌ها هم اجرا می‌کردیم.

حیاتی

گوینده سابق خبر در پاسخ به این سوال که آیا ناگفته‌ای دارید که بیانش جنجال به پا کند؟ توضیح داد: من در جایگاهی نبودم، که راز‌های مگو وجود داشته باشد؛ نه مسئولیت سیاسی و نه مسئولیت دولتی در کشور داشتم. یک گوینده بودم. طبیعتاً در طول ۳۷ سال گویندگی خبر افراد مختلفی را دیدم، که آمدند و رفتند. خیلی‌ها در دوران کاری‌ام به مقام‌هایی رسیدند، از مقام‌هایی عزل شدند. گوینده این اتفاقات من بودم. شاید بتوان به این اطلاعات جعبه سیاه گفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنوز خواب خبر می‌بینم + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..