تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم تمساح خونی اولین تجربه کارگردانی جواد عزتی از داستان تا بازیگران

جواد عزتی بازیگر مطرح کشورمان بعد از تجربه های موفق بازیگری در ژانرهای مختلف برای اولین بار یک فیلم ساخته و به زودی در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا خواهد کرد. در ادامه جزئیات بیشتر درباره فیلم تمساح خونی را در نیک صالحی مشاهده کنید.

فیلم تمساح خونی

با نزدیک شدن به جشنواره فیلم فجر، اولین عکس از سعید آقاخانی در پروژه «تمساح خونی» اولین ساخته سینمایی جواد عزتی به تهیه‌کنندگی کامران حجازی، رونمایی شد.

در این فیلم سینمایی که نقش اصلی آن را جواد عزتی بر عهده دارد؛ عباس جمشیدی‌فر، سعید آقاخانی، الناز حبیبی، بهزاد خلج و شبنم قربانی نقش‌آفرینی ‌می‌کنند و اسامی سایر بازیگران نیز اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

فیلم تمساح خونیجواد عزتی

در خلاصه داستان «تمساح خونی» آمده است: «من یه تمساحم، یه تمساح خونی‌! یه آدم زخمی که کل زندگیش فقط باخته و چیزی برای از دست‌ دادن نداره … ولی باز دلش ریسک‌های بزرگ می‌خواد!»

این فیلم سینمایی که هم‌اکنون مراحل فنی خود را برای حضور در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره فجر طی می‌کند، در بخش خصوصی تولید شده است.

تجریه مشترک سعید آقاخانی و آقای بازیگر

و حالا بعد از سال‌ها، جواد عزتی و سعید آقاخانی وارد همکاری جدیدی شده‌اند. اینبار آقاخانی بازیگر فیلمی است که کارگردانی آن به عهده عزتی است و خودش هم نقش اصلی آن را بازی می‌کند. از اولین تصویری که از آقاخانی در فیلم منتشر شده، می‌توان فهمید حدودا چه نقشی دارد.

فیلم تمساح خونیجواد عزتی و سعید آقاخانی

بلندگوی توی دست و دستکش بی‌انگشت و تی‌شرتی که تنش کرده به همراه پول‌هایی که در دست دیگران است نشان می‌دهد که مشغول برگزاری یک شرط‌بندی است. در خلاصه داستان «تمساح خونی» هم روی تمرکز داستان فیلم بر شرط‌بندی تاکید شده و آمده: «من یه تمساحم، یه تمساح خونی‌!

فیلم تمساح خونیعکس های جواد عزتی

یه آدم زخمی که کل زندگیش فقط باخته و چیزی برای از دست‌ دادن نداره … ولی باز دلش ریسک‌های بزرگ می‌خواد.» باید دید نقش خود جواد عزتی در چه جایگاهی ظاهر شده و مواجهه او با آقانی در این فیلم چیست.

علاوه بر جواد عزتی و سعید آقاخانی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج و شبنم قربانی هم جزو بازیگران این فیلم هستند. «تمساح خونی» درحال گذراندن مراحل فنی برای حضور در جشنواره است.

فیلم تمساح خونیسعید آقاخانی در فیلم تمساح خونی درباره جواد عزتی بازیگر و کارگردان جوان

او کارش را با بازی در سریال‌های کمدی نودشبی تلویزیون شروع کرد، در کنار فوجی از ستاره‌های تلویزیونی آن زمان نقشی حاشیه‌ای در سریال «کمربندها را ببندیم» داشت، به اندازه خودش در آنجا موفق بود. همین جا از فرصت بدست آمده استفاده کرد بنحویی که اعتماد کارگردان‌ها برای سپردن نقش‌های از این دست را جلب کرد ، از همین رو وارد کارهای مهران مدیری شد و در سریال‌های کمدی مختلفی به ایفای نقش پرداخت.

وی حالا در دهه چهارم زندگی‌اش با یک فرصت تازه دیگر مواجه شده و آن حضور در عرصه کارگردانی است. با توجه به اینکه جواد اهل فرصت سوزی نیست می‌توانیم منتظر یک اتفاق تازه از او باشیم.

فیلم تمساح خونیجواد عزتی و همسرش

همین‌که یک فیلم کمدی توانسته نظر این هیات انتخاب را جلب و آن را برای دو بخش مسابقه اصلی و فیلم‌های اول انتخاب کنند خودش نشان میدهد که او توانسته کار را از آب و گل دربیاورد.

جواد نشان داده مثل یک مهاجم فرصت طلب است که کوچکترین موقعیت‌ها را تبدیل به گل می‌کند دقیقا مثل کریستیانو رونالدو، فرصت طلب و جان سخت. او انگار آمده که در عرصه کارگردانی خیلی جدی به کارش ادامه دهد.

بازیگرجواد عزتی و محمدحسین مهدویان درباره فیلم تمساح خونی

جواد عزتی یکی از چهره‌های مطرح جشنواره امسال است که با ساخت اولین فیلم خود به جرگه کارگردان‌ ها پیوست.

در خلاصه داستان فیلم تمساح خونی یک جمله از سوی عوامل فیلم منتشر شده است: خلاصه: «من یه تمساحم، یه تمساح خونی‌! یه آدم زخمی که کل زندگیش فقط باخته و چیزی برای از دست‌ دادن نداره… ولی باز دلش ریسک‌های بزرگ می‌ خواد!»

جواد عزتی، عباس جمشیدی فر، سعید آقاخانی، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی بازیگران این فیلم هستند.

بازیگرجواد عزتی

همانطور که در خبرها هم آمده جواد عزتی اولین تجربه کارگردانی‌اش را پشت سر می‌گذارد و از این منظر یکی از اتفاقات جالب جشنواره ۴۲ است.

کامران حجازی مدیر تولید سریال زخم کاری که تهیه‌کنندگی آثاری چون مرد بازنده و کت چرمی را در کارنامه دارد در چهارمین همکاری مشترک با عزتی تهیه‌کننده فیلمش هم شده است.

بازیگربازیگران فیلم پیلوت

گفتنی است عزتی با بازی در سریال زخم کاری شمایل جدیدی از خودش نشان داد به طوری که میزان محبوبیت این بازیگر و کارگردان بسیار بالا رفت و تمساح خونی می‌تواند یک پله موفقیت دیگر برای عزتی در صورت توفیق در جشنواره باشد.

جواد عزتی حالا مدت‌هاست که در سطح اول بازیگری است و حضورش به یک فیلم یا سریال اعتبار می‌بخشد. البته که رسیدن به این جایگاه نه تنها به آسانی برای جواد میسر نشده بلکه مرارت‌های زیادی را متحمل شده تا به آنچه‌که امروز به دست آورده رسیده باشد.

بازیگرجواد عزتی فیلم تمساح خونیالناز حبیبی و جواد عزتی

مهر , فیلم نیوز , فیلمو شات , ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم تمساح خونی اولین تجربه کارگردانی جواد عزتی از داستان تا بازیگران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..