تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Super Meat Boy Forever برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

4.7/5 - (11 امتیاز)

Meat Boy و Girl Bandage زوجی هستند که از سال ۲۰۱۰ در کنار هم حضور دارند. حال این دو در بازی Super Meat Boy Forever ماجرای جدیدی را تجربه می‌کنند و قرار است که روزهای آرام زندگی‌شان به یک ماجرای بزرگ ختم شود. در این اثر تجربه‌ی جدیدی را خواهید داشت که در ۷۰۰ مرحله با ترکیبی پویا از خلاقیت سازندگان می‌توانید مشاهده کنید. بازی چالش جدیدی است که این دو زوج در راس آن حضور داشته و با دشمنان خود مقابله خواهند کرد. زمان آن فرا رسیده است که خشم والدین خود را بر خلاف دشمنان خود کم کرده و بتوانیدکم کم رضایت آن‌ها را جلب کنید.

باس فایت‌هایی را در بازی می‌بینیم که از قبل باید برای آن‌ها آمادگی لازم را داشته باشید. موسیقی بازی هنرمندانه ساخته شده است و سازندگان وقت زیادی را روی طراحی مراحل صرف کرده‌اند. داستان به قدری غنی و پرتحرک است که هیچ‌گاه از تجربه‌ی آن خسته نخواهید شد و می‌توانید از روش‌های مختلفی برای پیشروی در بازی استفاده کنید. گیم‌پلی بازی چالش‌های فراوانی دارد و می‌توانید عصر جدیدی از تاریکی را به روی خود باز کنید. شما باید سرعتی و بسیار باهوش باشید و اجازه ندهید که موانع محیطی راهی برای نابودی شما پاشته باشند.

Super Meat Boy Forever v.6754.1842.1960.152 PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Super-Meat-Boy-Forever

در بازی Super Meat Boy Forever باید مسئولیت محافظت از زوج خود را برعهده گرفته و او را با خود همراه کنید. می‌توانید از ایالت‌های ممنوه نیز عبور کرده و خودتان را به باس نهایی برسانید. شما باید هرچیزی که در نزدیکی می‌بینید را نابود کرده و از مشت آهنین خود برای حرکت از بین صخره‌ها کمک بگیرید. بازی دارای جوایزی است که در خلال مراحل به شما داده می‌شود و حرکات ویژه و تاکتیک‌های جدید نیز برای شما باز می‌شود. فراموش نکنید که بازی گرافیک بسیار خوب و جذابی دارد و یادآور آسان قدیمی خواهد بود که همگی از تجربه‌ی آن‌ها خطرات خوبی داریم.

تصاویر-بازی-Super-Meat-Boy-Forever تصاویر-بازی-Super-Meat-Boy-Forever تصاویر-بازی-Super-Meat-Boy-Forever تصاویر-بازی-Super-Meat-Boy-Forever تصاویر-بازی-Super-Meat-Boy-Forever info

Meat Boy and Bandage Girl have grown as a couple since 2010. It seems like only yesterday the two love birds were escaping from an exploding laboratory in the sky. Now it’s the current year, and they’ve welcomed their daughter Nugget into the world. Their peaceful days enjoying life as a family came to an abrupt end when Dr. Fetus beat the snot out of them with a rusty shovel, and kidnapped Nugget! Now it’s up to Meat Boy and Bandage Girl to rescue their daughter from a lunatic fetus in a jar that can only be described as an incel version of Tony Stark.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64bit

CPU: 64bit AMD or Intel made within the last 7 years

GPU: GeForce 780 / AMD Radeon RX 300. Integrated Intel Graphics can work, but are not officially supported.

RAM: 4GB

Storage: 6GB

DirectX: 11

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

CPU: 64bit AMD or Intel made within the last 3 years

GPU: GeForce 900 / AMD Radeon RX 400+ or better

RAM: 16GB

Storage: 6GB

DirectX: 11

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه SKIDROW:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Super Meat Boy Forever برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..