تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Record of Lodoss War برای PS5 – نسخه BedroZen

اولین رای باشید!

بازی Record of Lodoss War یک تجربه اکشن نقش آفرینی است که در سال ۲۰۲۱ توسط Team Ladybug توسعه یافته و توسط Playism و Why so serioz منتشر شده است. این بازی بر اساس مجموعه رمان‌های سبک فانتزی Record of Lodoss War ساخته شده است و داستان آن حول شخصیت Deedlit، یک جنگجوی Elf، می‌چرخد. بازیکن در نقش Deedlit کنترل بازی را بر عهده می‌گیرد و باید از طریق یک لابیرنت بزرگ و پرپیچ و خم به پیش برود. در طول مسیر، Deedlit باید با دشمنان مختلفی مبارزه کند، معماها را حل کند و آیتم‌های جدید را جمع‌آوری کند.

Record of Lodoss War-Deedlit in Wonder Labyrinth- PS5-BedroZen

ID: PPSA05347; v1.001

دانلود-بازی-Record-of-Lodoss-War

بازی از مکانیک‌های سکوبازی و اکشن نقش آفرینی استفاده می‌کند. Deedlit می‌تواند از شمشیر و تیر و کمان خود برای مبارزه با دشمنان استفاده کند. او همچنین می‌تواند از توانایی‌های ویژه خود برای عبور از موانع و شکست دادن دشمنان قدرتمندتر استفاده کند. بازی با استقبال مثبت منتقدان و بازیکنان روبرو شد. این بازی به خاطر گیم‌پلی چالش‌برانگیز، گرافیک زیبا و داستان جذابش مورد تحسین قرار می‌گیرد.

اسکرین-شات-بازی-Record-of-Lodoss-War اسکرین-شات-بازی-Record-of-Lodoss-War اسکرین-شات-بازی-Record-of-Lodoss-War اسکرین-شات-بازی-Record-of-Lodoss-War اسکرین-شات-بازی-Record-of-Lodoss-War اسکرین-شات-بازی-Record-of-Lodoss-War info

Record of Lodoss War -Deedlit in Wonder Labyrinth- is a 2D action-exploration “Metroidvania”-style game developed under the close supervision of original creator Ryo Mizuno, depicting the previously unknown story of Deedlit and the events leading up to Record of Lodoss War: Diadem of the Covenant.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS5 with Firmware 4.51 + Itemzflow

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS5 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS5 به نسخه Exploit FW4.51

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS5 متصل کنید. فرض بر این است که عملیات هک‌شدن کنسول خود را مانند آموزشی که در مطلب بالا قرار گرفته انجام داده‌اید.

4) حال از طریق اپ Itemzflow Game Manager (PS5) یا بازی را به صورت مستقیم از روی فلش/هارد خود اجرا کنید. یا به هارد PS5 خود منتقل کرده و سپس اجرا نمایید که البته توصیه ما، روش دوم است.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Record of Lodoss War برای PS5 – نسخه BedroZen»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..