تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Alphadia I and II برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Alphadia I And II شما را وارد نبردهای اکشن و نقش‌آفرینی با گیم پلی نوبتی می‌کند. این بازی توسط استودیوی Exe-Create توسعه یافته و در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۳ برای رایانه‌های شخصی عرضه شده است. این بازی شامل دو بازی Alphadia Genesis و Alphadia II است که به صورت یک بازی واحد منتشر شده‌اند. گیم‌پلی بازی ترکیبی از سبک‌های نقش‌آفرینی و اکشن است. شما می‌توانید از یک دنیای باز گسترده کاوش کنید، با دشمنان مبارزه کنید، و آیتم‌ها و تجهیزات جدیدی را جمع‌آوری کنید.

Alphadia I and II PC-CHRONOS

دانلود-بازیAlphadia-I-and-II

نبردهای بازی به صورت نوبتی انجام می‌شوند. شما می‌توانید از یک گروه از شخصیت‌ها با مهارت‌ها و توانایی‌های مختلف استفاده کنید تا دشمنان خود را شکست دهید.

بازی Alphadia I

در بازی Alphadia I، شما در نقش یک دانشمند جوان به نام لین قرار می‌گیرید که برای تحقیق در مورد یک غار مرموز به سفر می‌رود. در غار، شما با یک دختر جوان به نام رینا آشنا می‌شوید که از یک سرزمین دیگر آمده است. لین و رینا متوجه می‌شوند که دنیا در خطر است. نیروهای اهریمنی در حال حمله به دنیا هستند و تنها راه نجات دنیا، اتحاد دو سرزمین است.

بازی Alphadia II

در بازی Alphadia II، شما در نقش لین و رینا قرار می‌گیرید که برای نجات دنیا از شر نیروهای اهریمنی مبارزه می‌کنید. در طول سفر خود، شما با شخصیت‌های مختلفی ملاقات خواهید کرد و با چالش‌های مختلفی روبرو خواهید شد. شما باید از مهارت‌ها و توانایی‌های خود برای رسیدن به هدف خود استفاده کنید.

اسکرین-شات-بازی-Alphadia-I-and-II اسکرین-شات-بازی-Alphadia-I-and-II اسکرین-شات-بازی-Alphadia-I-and-II اسکرین-شات-بازی-Alphadia-I-and-II اسکرین-شات-بازی-Alphadia-I-and-II اسکرین-شات-بازی-Alphadia-I-and-II info

The legends of energi once again in a new edition! Step into the enchanting world of Alphadia, a revitalized epic fantasy RPG series that merges the first two titles, ‘Alphadia I’ and ‘Alphadia II’, into a single, captivating adventure.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 and up

Processor: Intel® Core™ i5

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 4GB VRAM

Storage: 2 GB available space

Additional Notes: This app features keyboard controls and partial controller support with the Xbox controller. Mouse/touch screen are not supported.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Alphadia I and II برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..