تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Offroad Truck Simulator Heavy Duty Challenge برای PC

اولین رای باشید!

در بازی Offroad Truck Simulator Heavy Duty Challenge بازیکنان کنترل یک کامیون آفرود را بر عهده می‌گیرند و باید از طریق مسیرهای چالش‌برانگیز در محیط‌های مختلف رانندگی کنند. بازی دارای چهار نقشه مختلف است که هر کدام دارای محیط‌های متنوعی مانند کوه‌ها، رودخانه‌ها، جنگل‌ها و بیابان‌ها هستند. این اثر طیف گسترده‌ای از کامیون‌های آفرود را برای انتخاب دارد. هر کامیون دارای ویژگی‌های و توانایی‌های خاص خود است. بازیکنان می‌توانند کامیون‌های خود را با لوازم جانبی مختلف مانند لاستیک‌های آفرود، چراغ‌های جلو اضافی و کیت‌های ترمیمی سفارشی کنند.

Offroad Truck Simulator: Heavy Duty Challenge PC-RUNE | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Offroad-Truck-Simulator-Heavy-Duty-Challenge

گیم‌پلی بازی چالش‌های فراوانی به‌همراه دارد. بازیکنان باید مهارت‌های رانندگی خود را به‌کار گیرند تا از مسیرها عبور کنند و از موانع اجتناب کنند. بازی همچنین دارای سیستم آسیب‌رسانی واقع‌گرایانه است که می‌تواند کامیون بازیکنان را در صورت برخورد با موانع یا سقوط از ارتفاعات آسیب برساند. بازی چندین حالت مختلف برای انتخاب دارد و همین ارزش تجربه آن را بالا خواهد برد. حالت «Cargo Mode» بازیکنان را ملزم می‌کند تا محموله‌های مختلف را از یک مکان به مکان دیگر حمل کنند. حالت «Off-Road Trips Mode» هم بازیکنان را به گشت‌وگذار در محیط‌های مختلف بازی دعوت می‌کند. باید به حالت «Sports Mode» هم اشاره کنیم که بازیکنان را به رقابت در مسابقات آفرود چالش‌برانگیز دعوت می‌کند.

اسکرین-شات-بازی-Offroad-Truck-Simulator-Heavy-Duty-Challenge اسکرین-شات-بازی-Offroad-Truck-Simulator-Heavy-Duty-Challenge اسکرین-شات-بازی-Offroad-Truck-Simulator-Heavy-Duty-Challenge اسکرین-شات-بازی-Offroad-Truck-Simulator-Heavy-Duty-Challenge اسکرین-شات-بازی-Offroad-Truck-Simulator-Heavy-Duty-Challenge اسکرین-شات-بازی-Offroad-Truck-Simulator-Heavy-Duty-Challenge info

Experience unparalleled off-road driving in Offroad Truck Simulator: Heavy Duty Challenge®. This game delivers an exhilarating off-road experience with an extensive fleet of massive and powerful trucks.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: from 2.9 GHz AMD Ryzen 5 3600 or Intel i5-10400F or newer

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1070 Ti or equivalent

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 20 GB available space

Sound Card: integrated or dedicated compatible soundcard

Additional Notes: For extra immersion: steering wheel, gearbox or/and pedals

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel core i7 3,4 GHz gen 5+ or equivalent

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVidia RTX 2080 or equivalent

DirectX: Version 12

Network: Broadband Internet connection

Storage: 20 GB available space

Sound Card: integrated or dedicated compatible soundcard

Additional Notes: For extra immersion: steering wheel, gearbox or/and pedals

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه RUNE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه RUNE یا Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Offroad Truck Simulator Heavy Duty Challenge برای PC»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..