تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Backpack Hero برای کامپیوتر – نسخه TENOKE

4.7/5 - (3 امتیاز)

در بازی Backpack Hero طوفانی را می‌بینیم که در سبک سیاه چال به راه افتاده است و شما وظیفه مدیریت موجودی سرکش را خواهید داشت که مسئول راه‌اندازی این طوفان است. باید آیتم‌های کمیاب را پیدا کرده و با مرتب کردن کیف خود، بر دشمنان خود پیروز شوید. کوله پشتی قهرمان داستان ما یک پیچ و تاب خاص به همراه دارد و باید نحوه سازماندهی وسایل داخل کیف را هم یاد بگیرید. تاثیراتی زیادی از این مرتب سازی هم در قدرت خود خواهید داشت و می‌توانید با جا به جایی آیتم‌ها، قدرت آن‌ها را افزایش دهید. صدها آیتم کمیاب هم هنوز در جهان بازی دیده می‌شوند که باید پیدای‌شان کنید.

Backpack Hero PC-TENOKE

آپدیت بازی Update v20231223-TENOKE اضافه شد

دانلود-بازی-Backpack-Hero

هر کدام از آن‌ها دارای جلوه‌های منحصربه‌فردی هستند و می‌توانند شما را به سمت درست راهنمایی کنند. نبردها با بیش از ۴۰ دشمن مختلف دنبال شده و هر کدام هم حملات مختلفی به همراه دارند. الگوهای مختلف حمله آن‌ها را باید یاد گرفته و دشمنان خود را شکست دهید. سعی کنید به سمت سیاه چاله‌هایی بروید که بی‌پایان هستند و سطوح تولید شده هم به‌صورت تصادفی دارای طرح بندی‌های منحصربه‌فردی خواهند بود. رویدادهای جالب و چالش‌های غیر قابل پیش بینی هم در بازی وجود دارد که دنبال کردن آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. این بازی چیزهای بیشتری از سازماندهی یک کوله پشتی دارد و می‌توانید با ورود به باتلاق اتفاقات تازه‌ای را تجربه کنید.

تصاویر-بازی-Backpack-Hero تصاویر-بازی-Backpack-Hero تصاویر-بازی-Backpack-Hero تصاویر-بازی-Backpack-Hero تصاویر-بازی-Backpack-Hero تصاویر-بازی-Backpack-Hero info

The inventory management roguelike! Collect rare items, organize your bag, and vanquish your foes!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 (SP1+), Windows 10 and Windows 11

Processor: 1.1 GHz Processor

Memory: 1 GB RAM

Graphics: DX10, DX11, DX12 capable.

DirectX: Version 10

Storage: 250 MB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه TENOKE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TENOKE یا Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Backpack Hero برای کامپیوتر – نسخه TENOKE»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..