تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود دوره آموزشی Key Skills For Data Engineers

اولین رای باشید!

دوره آموزشی Key Skills For Data Engineers شامل نکات ضروری برای مهندسین داده بوده و می‌توانید یک سری مهارت‌های ضروری را یاد بگیرید. این دوره اطلاعات تخصصی شما را بالا برده و می‌توانید یک سری تمرینات علمی هم داشته باشید. پیچیدگی‌های کار با آپاچی هم در این دوره آموزش داده می‌شود و می‌توانید با نکات پایگاه داده NoSQL هم آشنا شوید. مهارت‌های بیشتری در مورد پردازش داده‌های توزیع شده هم در مقیاس بزرگ در این دوره ارائه می‌شود.

Key Skills For Data Engineers

مهارت‌های کلیدی برای مهندسین داده

دوره-آموزشی-Key-Skills-For-Data-Engineers

info

Elevate your expertise in data engineering with our comprehensive “Mastering Apache Cassandra: Essential Skills for Data Engineers” course. Designed for both beginners and experienced professionals, this hands-on training program delves deep into the intricacies of Apache Cassandra, a leading NoSQL database, equipping you with essential skills for managing and processing large-scale distributed data.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود دوره آموزشی Key Skills For Data Engineers»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..