تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت پایتخت با نسخه سینمایی برای نوروز ۱۴۰۳ و ساخت فصل ۷

بعد از مدت ها حواشی پخش ادامه سریال پرطرفدار پایتخت در فصل هفتم این مجموعه تلویزیونی تعیین تکلیف شده است و گفته می شود که ادامه این مجموعه در قالب فیلم و سریال پایتخت پخش می شود که در ادامه تصاویری از این سریال را در نیک صالحی مشاهده می کنید.

فیلم و سریال پایتخت

پس از پخش سریال پایتخت ۶ در نوروز ۹۹ که با حواشی بسیاری به پایان رسید، شایعات زیادی درباره ی بروز اختلاف میان تیم سازندگان پایتخت و صدا و سیما به وجود آمد که این احتمال را مطرح کرد که این سریال محبوب دیگر ادامه پیدا نخواهد کرد.

مدتی بحث بر سر ساخت یا عدم ساخت فصل ۷ مجموعه تلویزیونی پایتخت مطرح بود، اما در نهایت پس از جلساتی که مدیران تلویزیون با سازندگان سریال پایتخت داشتند، تکلیف ساخت این سریال پرمخاطب مشخص شد. آخرین خبر‌ها حاکی از آن است که سریال پایتخت با یک نسخه سینمایی برای پخش در نوروز ۱۴۰۳ ساخته می‌شود.

فیلم و سریال پایتختبازیگران پایتخت

تهیه کنندگی این نسخه سینمایی را به روال قبل الهام غفوری بر عهده خواهد داشت و سیروس مقدم آن را کارگردانی خواهد کرد. همچنین بازیگران اصلی در ترکیب حضور خواهند داشت. مدت زمان این تک قسمتی ۱۰۰ دقیقه است و مشخص نیست زمان پخش آن چه روزی از نوروز خواهد بود.

همچنین بناست فصل ۷ سریال پایتخت در ۱۶ قسمت تولید شده و در سال ۱۴۰۳ و یا نوروز ۱۴۰۴ به پخش برسد.

فیلم و سریال پایتختفیلم و سریال پایتخت حواشی حضور محسن تنابنده در تلویزیون

در سال ۹۹ محسن تنابنده در پستی اینستاگرامی اعلام کرده بود به دلیل حاشیه‌ ها و جنجال‌ های مربوط به فصل ۶، تا آینده ی نامعلوم خبری از تولید فصل‌ های بعدی پایتخت نخواهد بود.

با این حال، در شبکه‌ های اجتماعی و برخی رسانه‌ های همسو با صدا و سیما علت انصراف تنابنده از ساخت فصل ۷ این سریال، رد شدن درخواست او برای دستمزدی چند میلیاردی عنوان شد. برخی رسانه ها نیز مدعی بروز اختلاف میان تنابنده با عوامل سریال بر سر روند داستان شده اند.

فیلم و سریال پایتختاحمد مهران فر در کنار ریما رامین فر و نسرین نصرتی

در سال ۱۴۰۰ محسن تنابنده در مصاحبه ای درباره ی ساخت ادامه ی سریال پایتخت گفته بود: «پایتخت دست ما نیست، دست آقایان است. آقایان دلشان بخواهد ساخته می‌ شود، دلشان نخواهد ساخته نمی‌ شود و این وسط تنها چیزی که مهم نیست مردم‌ اند.

فیلم و سریال پایتختبازیگران پایتخت

چون دائم در کامنت های صفحه ام می بینم که مردم درخواست می کنند ادامه‌ی پایتخت را بسازیم. از همین تریبون به آن ها می‌ گویم که ما مشکلی برای ساخت پایتخت نداریم، آقایان باید تصمیم بگیرند که پایتخت ساخته بشود یا نشود.»

فیلم و سریال پایتخت ۷

مدتی است که بحث سر ساخت یا عدم ساخت فصل هفتم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» مطرح بود و در نهایت پس از جلساتی که مدیران تلویزیون با سازندگان سریال پایتخت داشتند، تکلیف ساخت این سریال پرمخاطب مشخص شد.

فیلم و سریال پایتختاحمد مهران فر

طبق تصمیمات گرفته شده، نسخه سینمایی این مجموعه تلویزیونی برای پخش در نوروز ۱۴۰۳ تولید خواهد شد.

تهیه کنندگی این نسخه سینمایی را به روال قبل الهام غفوری بر عهده خواهد داشت و سیروس مقدم آن را کارگردانی خواهد کرد. همچنین بازیگران اصلی در ترکیب حضور خواهند داشت.

هومن حاجی‌ عبداللهیهومن حاجی‌ عبداللهی

مدت زمان این تک قسمتی ۱۰۰ دقیقه است و مشخص نیست زمان پخش آنچه روزی از نوروز خواهد بود.

همچنین بناست فصل هفتم سریال «پایتخت» در ۱۶ قسمت تولید شده و در سال ۱۴۰۳ و یا نوروز ۱۴۰۴ به پخش برسد.

سیروس مقدمسیروس مقدم و بازیگران پایتخت داستان و بازیگران فصل شش پایتخت

قصه سریال “پایتخت ۶” با فوت بابا پنجعلی و اهدای اعضای بدن او آغاز می‌شود. بهبود فریبا پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد، اما ماجرا‌هایی برایش پیش می‌آید که فهیمه را از شوهرش دلسرد می‌کند. بهبود در این فصل به بیماری سندرم دست بیقرار مبتلا بود.

بهتاش که در فصل ۵ بیکار و آس و پاس بود در فصل ششم دروازه‌ بان باشگاه فوتبال نساجی مازندران شده بود و به بازیکن فوتبال پیتر چک علاقه دارد و نقی معمولی هم سیاسی شده و راننده و محافظ شخصی نماینده مجلس شده بود.

محسن تنابندهمحسن تنابنده

هما همسر نقی هم گوینده اخبار شده، ارسطو نیز با فردی به اسم کاووس ناخواسته وارد فروش موادمخدر شده و از ماشین نقی که راننده نماینده مجلس است برای جابجایی مواد استفاده کرده بود.

از جمله بازیگران اصلی مجموعه تلویزیونی “پایتخت” می توان به “محسن تنابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، سارا فرقانی اصل، نیکا فرقانی اصل، هومن حاجی‌ عبداللهی، بهرام افشاری، مهران احمدی، نسرین نصرتی، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی، سلمان خطی، آتیه جاوید، ابوالفضل رجبی، سمیرا حسن‌پور” اشاره کرد.

نسرین نصرتینسرین نصرتی در کنار سارا و نیکا

از دیگر عوامل پشت صحنه این سریال می توان به “تهیه‌ کننده “الهام غفوری” ، تدوین‌گر “خشایار موحدیان”و “سعید سیاح”، فیلم‌بردار “امیر معقولی” و “فرشاد گل‌ سفیدی” ، آهنگساز “آریا عظیمی نژاد” اشاره کرد.

علیرضا خمسه علیرضا خمسه و محسن تنابنده

روزیاتو , ایرنا , فرادید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت پایتخت با نسخه سینمایی برای نوروز ۱۴۰۳ و ساخت فصل ۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..