تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس شکار شده آناشید حسینی در یک مهمانی / لباس قرمز رنگ خانم بلاگر + عکس

استایل زمستانی آناشید حسینی / پالتوی گران قیمت خانم بلاگر + عکس

عکسی از آناشید حسینی در اینستاگرام به مناسبت شب یلدا در یک مهمانی منتشر شده است. استایل یلدایی گران قیمت و پالتوی شیک قرمز رنگ خانم بلاگر توجه کاربران را به خود را جلب کرد.

عکس آناشید حسینی در مهمانی شب یلدا

استایل زمستانی آناشید حسینی / پالتوی گران قیمت خانم بلاگر + عکس

سن آناشید حسینی

سیده آناشید حسینی, متولد ۴ بهمن ۱۳۷۰ در اهواز طراح لباس است. فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری است و فوق لیسانس خود را از دانشگاه بین المللی مد آرت پاریس در رشته مدیریت فشن گرفته است.

آناشید حسینی چند بار ازدواج کرده است؟

همسر اول او شاهین فلاح بوده است که بعد از مدتی جدا شدند. آناشید حسینی در سال ۹۸ با امیرمحسن مرادیان پسر مرتضی مرادیان سفیر ایران در کشور دانمارک ازدواج کرد. البته این ازدواج زیاد دوامی نداشت و بعد از یک سال به جدایی انجامید. همسر سوم آناشید حسینی دکتر امین رضا چلبیانلو دندانپزشک است که در  ۲۷ تیر ۱۴۰۱ همزمان با عید غدیر ۱۴۰۱ ازدواج کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس شکار شده آناشید حسینی در یک مهمانی / لباس قرمز رنگ خانم بلاگر + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..