تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود دوره آموزشی Adaptive Fashion Customer Deep Dive

اولین رای باشید!

دوره آموزشی Adaptive Fashion Customer Deep Dive درک درستی از مشتری مداری با کمک مد را به شما داده و می‌توانید از ابزارهای ضروری به شیوه‌ای درست استفاده کنید. این دوره شامل رویکردهای لباس پوشیدن بوده و با کمک آن، می‌توانید ارتباط صحیحی با مشتریان خود داشته باشید. این دوره شامل نقش‌های مخاطب هدف بوده و ملاحضات پولی مشتریان را نیز شامل می‌شود. این دوره برای افرادی در صنعت مد در نظر گرفته شده است که دوست دارند تا بیشتر در مورد مد تطبیقی یاد بگیرند.

Adaptive Fashion Customer Deep Dive

مشتری مداری با کمک مد

دوره-آموزشی-Adaptive-Fashion-Customer-Deep-Dive

info

Understanding who the adaptive fashion customer is absolutely essential to every component of adaptive fashion. This course, Adaptive Fashion Customer Deep Dive, covers approaches to dressing, target audience roles, and monetary considerations of the customer. This course is intended for individuals in the fashion industry interested in learning more about adaptive fashion.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود دوره آموزشی Adaptive Fashion Customer Deep Dive»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..