تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Cygnus Enterprises برای کامپیوتر – نسخه RUNE

اولین رای باشید!

بازی Cygnus Enterprises در سبک علمی-تخیلی و اکشن-RPG ارائه شده است و استودیوی Team Miaozi وظیفه توسعه آن را برعهده داشته است. این بازی در سیاره مرزی Mytilus جریان دارد و بازیکنان را در نقش یک فرمانده قرار می دهد که باید یک پایگاه متروکه را بازسازی کند و یک مستعمره جدید را تأسیس کند. بازی از دو بخش اصلی تشکیل شده است و می‌توانیم بخش مدیریت پایگاه و بخش اکشن-RPG اشاره کنیم. در بخش مدیریت پایگاه، بازیکنان باید منابع را جمع آوری کنند، ساختمان ها را بسازند و کارگران را استخدام کنند تا پایگاه خود را توسعه دهند.

Cygnus Enterprises PC-RUNE

دانلود-بازی-Cygnus-Enterprises

در بخش اکشن-RPG بازی هم بازیکنان می توانند برای اکتشاف سیاره، مبارزه با دشمنان و تکمیل ماموریت ها به بیرون از پایگاه سفر کنند. بازی دارای شش کلاس شخصیت مختلف است که هر کدام دارای مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد خود هستند. بازیکنان می توانند شخصیت خود را با توجه به سبک بازی خود سفارشی کنند. این اثر به دلیل گیم پلی متنوع و جهان باز خود مورد تحسین قرار گرفته است. بازی از نظر گرافیک و موزیک هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خودش نگه دارد.

اسکرین-شات-بازی-Cygnus-Enterprises اسکرین-شات-بازی-Cygnus-Enterprises اسکرین-شات-بازی-Cygnus-Enterprises اسکرین-شات-بازی-Cygnus-Enterprises اسکرین-شات-بازی-Cygnus-Enterprises اسکرین-شات-بازی-Cygnus-Enterprises info

Action RPG Shooter with Base Management elements, featuring AI NPCs. Take charge of an abandoned outpost, explore a lush alien planet, battle fierce creatures, gather resources, and upgrade your base as you develop your character and bring dozens of distinct weapons to bear.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS *: Windows 7 or later

Processor: Intel Core i3-8100 / AMD FX-8350

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 / AMD Radeon RX 470

DirectX: Version 10

Network: Broadband Internet connection

Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS *: Windows 7 or later

Processor: Intel Core i5-9500 / AMD Ryzen 3000 series

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660 / AMD Radeon RX 6600

DirectX: Version 10

Network: Broadband Internet connection

Storage: 15 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه RUNE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه RUNE یا Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Cygnus Enterprises برای کامپیوتر – نسخه RUNE»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..