تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهره ها در اکران فیلم ورود خروج ممنوع از هادی کاظمی تا مجتبی شفیعی

تاریخ بروزرسانی : 2023-12-12

گردآوری :

اشتراک گذاری :

نیوشا ضیغمی به همراه هادی کاظمی و مجتبی شفیعی در مراسم اکران فیلم ورود خروج ممنوع با استایل شیک خود سوژه عکاسان شدند که در ادامه تصاویری از این اکران را در Niksalehi مشاهده می کنید.

اکران فیلم ورود خروج ممنوع

مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی ورود و خروج ممنوع با حضور عزیزان هادی کاظمی ، نیوشا ضیغمی و مجتبی شفیعی در پردیس سینمایی هدیش مال برگزار شده است.

فیلم ورود خروج ممنوعنیوشا ضیغمی

این فیلم به کارگردانی و نویسندگی امید آقایی جلیانی ساخته شده و تهییه‌کننده آن مرتضی شایسته است. این اثر در سال ۱۳۹۸ ساخته و در آذر ۱۴۰۲ بر روی پرده سینما رفت. این فیلم به سراغ تیمی از بازیگران که در گذشته در کنار یکدیگر درخشیده‌اند رفته و با ترکیب آنها با بازیگران روی کار امروز، اثری جدید ساخته است.

فیلم ورود خروج ممنوعهادی کاظمی

در دهه جدید نیز فیلم‌هایی همچون فسیل، هتل، انفرادی، دینامیت، بخارست و سگ بند که این روزها در صدر جدول پرفروش‌ترین فیلم های ایرانی قرار گرفته‌اند، همگی از آثار طنز هستند.

فیلم ورود خروج ممنوعمجتبی شفیعی بازیگران فیلم ورود خروج ممنوع

فیلم امید آقایی که مرتضی شایسته تهیه‌ کنندگی آن را بر عهده دارد، در سال ۹۸ جلوی دوربین رفت. یک کمدی اجتماعی که می‌تواند با توجه به داستان خود، جذابیت‌هایی را برای مخاطبان داشته باشد.

فیلم ورود خروج ممنوعهادی کاظمی و نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی، محمدرضا شریفی‌ نیا، اکبر عبدی، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی، پوریا پورسرخ، علی صادقی،نعیمه نظام‌دوست، یاسر جعفری، سعید امیرسلیمانی و مرتضی علی‌ آبادی بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم، با محوریت یک روحانی با بازی اکبر عبدی، روایت‌ گری می‌ کند.

هادی کاظمی و مجتبی شفیعی

هادی کاظمی و نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر اهل ایرام متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ است. این هنرپیشه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ با فیلم مواجهه در سینما آغاز کرد و پیش از آن نیز نقش کوتاه و تاثیرگذار رعنا را در سریال در چشم باد داشت این آثار باعث دیده شدن او شدند. خانم ضیغمی بیشار در سینما فعالیت کرده و تنها چند سریال در کارنامه هنری خود دارد.

هادی کاظمی و نیوشا ضیغمیهادی کاظمی و نیوشا ضیغمی نیوشا ضیغمیاستایل نیوشا ضیغمی

هادی کاظمی از بازیگران ایرانی متولد ۱۳ آبان ۱۳۵۵ است. این هنرپیشه بازیگری را از سال ۱۳۷۵ شروع کرد و به طور کلی ایفای نقش‌های کوتاه و اکثرا در آثار آقای مدیری می پرداخت تا اینکه در سال ۱۳۸۴ توانست با نقش معروف نظام دو برره شب‌های برره دیده شود.

نیوشا ضیغمیعکس های نیوشا ضیغمی

نقش نظام برای او سکوی پرتاب بسیار عالی بود و همچنین در سریال موفق بعدی مهران مدیری یعنی قهوه تلخ، شاهد حضور این هنرپیشه در نقش موفق بابا شاه بودیم.

نیوشا ضیغمیبازیگر فیلم ورود خروج ممنوع فیلم ورود خروج ممنوعنیوشا ضیغمی

ایرنا , پلازا , اینستاگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهره ها در اکران فیلم ورود خروج ممنوع از هادی کاظمی تا مجتبی شفیعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..