تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هایفوتراپی و تعداد جلسه لازم برای درمان

سوال: هایفوتراپی چیست و در سال به چند جلسه درمان نیاز دارد؟

پاسخ: هایفوتراپی یکی از روش‌های جدید برای جوانسازی پوست و سفت شدن آن است. این روش برای بسیاری از خانم‌ها و آقایان کاربرد دارد. هایفو (HIFU) مخفف کلمه «High-intensity focused ultrasound» بوده و به معنای اولتراسوند متمرکز با شدت بالا است. اولتراسوند انرژی فراصوتی است که در این روش زیبایی استفاده می‌شود.

برای آگاهی بیشتر از هایفوتراپی و تعداد جلسه لازم برای درمان به سراغ کلینیک لیزر پوست مو و زیبایی باربد رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به دکترکلینیک لیزر پوست مو و زیبایی باربد، یا دریافت نوبت ازکلینیک لیزر پوست مو و زیبایی باربد، کلیک کنید.

هایفوتراپی و تعداد جلسه لازم برای درمان

کاربردهای هایفوتراپی: کاهش چین و چروک ها سفت کردن پوست بالا بردن ابروها و پلک ها بهبود قابلیت ارتجاعی صاف و نرم شدن پوست هایفو تنها برای پوست شل و افتاده به کار نمی رود بلکه از روند پیری جلوگیری می کند و شل شدن پوست را به تعویق می اندازد. آیا هایفوتراپی درد دارد؟

هنگام انجام کار هایفو، فرد احساسی مشابه جرقه های کوچک و گرما دارد. این احساس به هیچ وجه دردناک و غیرقابل تحمل نمی باشد. اگر نگران درد هستید قبل از شروع درمان از بی حسی موضعی استفاده کنید. سپس از ژل اولتراسوند برای ناحیه درمان استفاده می شود. دستگاه هایفو دقیقا بر روی پوست قرار می گیرد.

هایفوتراپی و تعداد جلسه لازم برای درمان

هر جلسه درمانی چقدر زمان می برد؟

مدت زمان جلسه درمانی بستگی به ناحیه دارد. پس از پایان کار پزشک در صورت نیاز جلسات بعدی شما را مشخص می کند.

بلافاصله بعد از هایفوتراپی می توانید به فعالیت های روزانه خود بپردازید. معمولا عوارض جانبی کمتر از یک هفته از بین خواهند رفت. در غیر این صورت حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

اثرگذاری و ماندگاری هایفوتراپی چقدر است؟

اکثر افراد اثرگذاری کامل را در طول سه ماه مشاهده خواهند کرد. این روش را بهتر است یک یا دو بار در سال انجام دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هایفوتراپی و تعداد جلسه لازم برای درمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..