تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجالی شدن یک پیشخدمت زن زیبا در رستوران

تاریخ بروزرسانی : 2023-12-03

گردآوری :

اشتراک گذاری :

ماه گذشته یک روبات اندرویدی به شکل یک پیشخدمت زن زیبا در رستوران شهر چونگ چینگ – چین، بیننده ها را با حرکات روباتیک بسیار دقیقش مجذوب خود کرد، ولی به گزارش Niksalehi بعدا معلوم شد حرکات او چیزی جز توهم طراحی شده نیست.

پیشخدمت زن رستوران

این روزها که بسیاری وجود روبات های هوشمند را تهدیدی برای مشاغل انسان ها می دانند، منتشر شدن ویدیوهایی از یک روبات پیشخدمت در رستورانی در چین بسیاری را فریب داد.

تماشاچی ها از ظاهر فوق العاده انسانی این روبات اندرویدی و توانایی او در ارتباط و احوالپرسی با مردم در رستوران در حالی که سفارش دریافت می کرد و غذا را در میز به آنها تحویل می داد، انگشت به دهان ماندند. البته برخی دیگر نیز می گفتند از حالت های این روبات کمی ترسیدند که البته یکی از واکنش های نسبتا رایج بعد دیدن اثر “دره وهمی” [فرضیه ای در زیباشناسی که اگر خصوصیات یک پدیده مصنوعی، شبیه نمونه طبیعی باشد، بیننده ها نسبت به آن حس دافعه پیدا می کنند] است.

پیشخدمت رستورانپیشخدمتی که همه تصور می کردند روبات است

ولی معلوم شد روبات پیشخدمت، به گزارش نیک صالحی واقعی تر و انسانی تر از چیزیست که مردم تصورش را می کردند….

واکنش های آنلاین نسبت به روبات پیشخدمت در چونگ چینگ به حدی زیاد بود که رسانه های خبری برای دیدن این پدیده از نزدیک راهی رستوران مذکور شدند ولی خبرنگاران پس از آنکه متوجه شدند این روبات در واقع انسان واقعیست شوکه شدند!

افشا شدن حقیقت ماجرای روبات پیشخدمت

طبق مشاهده خبرنگاران، معلوم شد پیشخدمت صاحب رستوران در واقع یک کارآفرین ۲۶ ساله با سابقه در طراحی رقص است. پس از مصاحبه، خانم کین اظهار داشت رقص و حرکات موزون علاقه اصلی اش است و از سه سال پیش که یک رستوران هات پات (نوعی غذای معروف چینی) باز کرد، او و دوستانش به طور معمول برای جذب مشتری و رشد بیشتر حرفه خود، اجراهایی برای مشتریان داشتند ولی از سال جاری پس از استفاده از حرکات موزون به شکل حرکات روبات، گویی به طلا دست یافته است.

روبات انسان نماانسان روبات نما در رستوران چینی

طبق گفته خانم کین وقتی حرکات و همچنین گریم خود را شبیه روبات های اندرویدی کرد تا حدی که برخی از مشتریان نمی توانستند انسان بودن او را متوجه شوند، کسب و کار او رونق بیشتری گرفت.

حالا مردم نه تنها برای خوردن هات پات خوشمزه به رستوران کین می روند بلکه دوست دارند از نزدیک شاهد رفتارهای روباتیک او باشند. می توان گفت ابتکار عمل وی نمونه استفاده از استعدادها و علاقمندی ها برای شاخص شدن در یک بازار رقابتیست.

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی نیک صالحی

بخش اختصاصی نیک صالحی

منبع: odditycentral




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجالی شدن یک پیشخدمت زن زیبا در رستوران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..