تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشنایی با بازیگران فیلم بی سر و صدا از فرشته حسینی تا مهدی حسینی نیا

کارگردان جوان فیلم های آستیگمات و انارهای نارس در سومین تجربه بلند سینمایی خود چهره های مشهور سینما را در کار خود به بازی گرفته است. در ادامه جزئیات بیشتر و تصاویر بازیگران فیلم بی سر و صدا را در نیک صالحی مشاهده کنید.

بازیگران فیلم بی سر و صدا

«بی سر وصدا» سومین ساخته سینمایی مجید رضا مصطفوی وارد مرحله صداگذاری شد، همزمان با شروع این مرحله از هانیه توسلی دیگر بازیگر اصلی فیلم به شکل رسمی رونمایی شد تا او در کنار پیمان معادی و مهران غفوریان قرار بگیرد.

فیلم سینمایی «بی سر و صدا» در ادامه طی کردن مراحل پس تولید خود وارد مرحله صداگذاری شد تا توسط بهمن اردلان در استودیو «بهمن» این مرحله راپشت سر بگذارد.

فیلم بی سر و صداهانیه توسلی

همزمان با آغاز صداگذاری ، از سومین بازیگر این فیلم نیز به شکل رسمی رونمایی شد. هانیه توسلی اولین بازیگر زنی است که حضورش در این فیلم اعلام می‌شود. پیش از این پیمان معادی و مهران غفوریان بازیگران مرد فیلم رونمایی شده بود.

فیلم بی سر و صدافرشته حسینی

«بی سر وصدا» براساس فیلمنامه‌ مشترکی از مجید رضا مصطفوی و مهیار حمیدیان جلوی دوربین رفته  و در تولید آن این عوامل همکاری داشته‌اند : مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، تدوین: بهرام دهقان، مدیر تولید: مهدی مهابادی، برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان: ایما استمراری، طراح صحنه: حسن روح‌‌پروری، طراح لباس: ندا نصر، طراح گریم: محسن دارسنج و مهرنوش سلیمی، صدابردار: بابک اخوان و محمود کاشانی، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، عکاس: فتاح ذی‌ نوری، جانشین تولید: امید میرزازاده، منشی صحنه: ماریا میرنژاد

بازیگران فیلم بی سر و صداکارگردان و بازیگران فیلم بی سر و صدا مجیدرضا مصطفوی کارگردان جوان

مجیدرضا مصطفوی از چهره های جوان دنیای کارگردانی است که حضور در دنیای هنر را از سال ۷۷ آغاز کرد و بعد از داوری در جشنواره فیلم های کودک، تدوین و ساخت فیلم های کوتاه و تله فیلم اولین ساخته سینمایی اش را سال ۹۲ مقابل دوربین برد.

فیلم بی سر و صدامهران غفوریان

ایشان کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌ کننده وی متولد اصفهان است.از مهم‌ترین فعالیت‌های او تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم‌های سینمایی آستیگمات و انارهای نارس است.

او در سال ۱۳۷۷ با شرکت در کانون فیلم اصفهان به سرپرستی زاون قوکاسیان به سینما علاقه‌مند شد. او چندین سال در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به عنوان داور فعالیت کرده‌ است.

مجیدرضا مصطفویمجیدرضا مصطفوی و محسن کیایی

از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در زمینه فیلم سازی با ساخت و تدوین فیلم کوتاه آغاز کرد. تدوین بیش از ۱۰۰ فیلم کوتاه، نیمه بلند و مستند به همراه جوایز مختلف در این بخش در کارنامه او دیده می‌ شود. او در سال ۱۳۸۴ با تدوین چندین فیلم سینمایی از جمله فیلم «آن سه» ساخته نقی نعمتی وارد سینمای حرفه‌ای شد. همچنین تا سال ۱۳۸۸ چندین تله فیلم به عنوان تهیه‌کننده، کارگردان و تدوین‌گر برای تلویزیون ایران کار کرده‌ است.

مهران غفوریانپیمان معادی و مهران غفوریان آشنایی با بازیگران فیلم بی سر و صدا

ساخت موسیقی فیلم سینمایی «بی سر و صدا» به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی مجیدرضا مصطفوی و نویسندگی مشترک مهیار حمیدیان و مجیدرضا مصطفوی، به حامد ثابت سپرده شده است.

مهدی حسینی نیامهدی حسینی نیا

حامد ثابت تاکنون موسیقی متن بیش از ۲۵ فیلم سینمایی را ساخته، چندین دوره نامزد دریافت جایزه از جشن‌ ها و جشنواره‌ های سینمایی شده، چندین جایزه از جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی و جشن خانه سینما و همچنین دو سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن را از دو دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

فیلم بی سر و صداپیمان معادی

پیمان معادی، مهران غفوریان، هانیه توسلی و فرشته حسینی از جمله نقش‌ آفرینان شاخص این فیلم هستند و دیگر بازیگران آن که از چهره‌ های شناخته شده سینما هستند.

گفته می شود که پیمان معادی , مهران غفوریان , هانیه توسلی , فرشته حسینی , مهدی حسینی نیا , مسعود کرامتی , محمد شاکری , عباس اسیمانی , محمود موسوی , شیرین ضابطیان از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فرشته حسینیفرشته حسینی

مجید رضا مصطفوی پیش از «بی سر و صدا» فیلم «آستیگمات»‌ را کارگردانی کرده است که به مسائل بلوغ و نوجوانان می‌ پرداخت. مصطفوی با اولین فیلم خود یعنی «انارهای نارس» ‌شروع محکمی در سینما داشت؛‌ با این فیلم در بخش مسابقه سی و ششمین دورهٔ جشنواره بین‌ المللی فیلم مسکو پذیرفته و نامزد دریافت جورج طلایی برای بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر زن شد.

مسعود کرامتیمسعود کرامتی

فیلم‌نیوز , سلام سینما , چندثانیه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشنایی با بازیگران فیلم بی سر و صدا از فرشته حسینی تا مهدی حسینی نیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..