تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسانی که بی حساب به بهشت می روند!

تاریخ بروزرسانی : 2023-11-26

گردآوری :

اشتراک گذاری :

همانطور که میدانید بهشت جایگاه افراد نیکوکار و متقین می باشد .ایمان و عمل صالح اعمالی هستند که افراد را وارد بهشت میکند در این بخش میخواهیم در مورد افرادی که بدون حساب وارد بهشت میشوند مطلب به نمایش بگذاریم.

بهشت جایگاه افرادی می باشد که خدا را به یگانگی میدانند و مومن و با ایمان می باشند حتی قران هم به این افراد وعده داده که با اعمال شایسته ی خود جایگاه ویژه در بهشت دارند.اما یک سری افراد  هستند که بی حساب وارد بهشت میشوند که ما به انها اشاره کرده ایم .در این بخش  راه رسیدن به بهشت از دید قرآن مطالب جمع اوری کرده ایم .
وارد بهشت شدن بدون حسابرسی را در نیک صالحی ببینید.

وارد بهشت شدن بدون حسابرسی

سرویس مذهبی افکار نیوز- خداوند به موسی(ع) وحی فرمود: به درستی که بندگان به من نزدیک نشدند به چیزی که پسندیده تر باشد از سه چیز- موسی(ع) عرض کرد پروردگارا آن سه چیز کدام است؟ فرمود: زهد در دنیا وپرهیز از گناهان و گریه کردن از ترس من.موسی(ع) گفت: پروردگارا برای کسی که اینها را به جای آورد، چه پاداشی است؟ فرمود: اما زاهدترین در دنیا پس
جای ایشان در بهشت است اما گریه کنندگان از خوف من پس جایشان در محل بلندی است که با ایشان کسی در آن هم مقام نیست و اما صاحبان ورع و پرهیز از معصیت من، به درستی که اعمال خلایق را بازرسی می کنم .

وارد بهشت شدن بدون حسابرسیساده ترین راه ورود به بهشت ساده ترین راه ورود به بهشتحسابرسی اعمال در قیامت

ولی اعمال ایشان را تفتیش نمی کنم یعنی بی حساب وارد بهشت می شوند.از رسول خدا مرویست که فرمود: قسم به آن خدایی که جان من در قبضه قدرت اوست هیچ بنده ای نیست که پنج نوبت نمازهای واجب را به جا آورد و روزه ی ماه رمضان را بگیرد و از گناهانکبیره دوری کند مگر اینکه درهای بهشت را به روی او به گشایند.

منبع: گناهان کبیره،ج۱،صص۳۰و۳۱.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسانی که بی حساب به بهشت می روند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..