تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه چیز درباره سریال هفت با داستانی معمایی و بازیگران مشهور

سریالی معمایی به کارگردانی کیارش اسدی زاده که قبلا مجموعه کرگدن را در شبمع نمایش خانگی داشته توزیع شده است. در ادامه تصاویر و بیوگرافی کوتاهی از بازیگران سریال هفت را در نیک صالحی مشاهده کنید.

بازیگران سریال هفت

چند روز قبل بعد از مدت‌ ها انتظار و انواع ترفندهای تبلیغاتی، بالاخره قسمت اول از سریال «هفت» اثر کیارش اسدی‌زاده پخش شد. سریالی که لااقل در شروع ریتم و حال و هوای خوبی دارد. اما تجربه سریال قبلی اسدی‌زاده یعنی «کرگدن» نشان داد که چندان نمی‌ توان به‌ شروع خوب آثار او دل بست.

چرا منتظر «هفت» بودیم؟

«هفت» در شرایطی پخش می‌شود که مخاطبان نمایش خانگی مدت طولانی است بعد از سریال محبوب «پوست شیر» تجربه تماشای یک اثر موفق را نداشتند. در این مدت یا با کمدی‌های سطحی و ناموفق طرف بودیم.

یا رئالیتی‌شوهایی با ایده‌های تکراری، یا مثل «زخم‌کاری، بازگشت» شاهد سریالی بودیم که از اعتبار قبلی خرج می‌کند. تنها اثر استاندارد اما نه چندان ویژه چند وقت اخیر «مرداب» است که قطعاً مثل ناموفق نیست اما نتوانسته خیلی ویژه باشد.

با این اوصاف مخاطب مدت‌ها در انتظار موج جدید سریال‌ها بود تا شاید در بین آن‌ها اثر درخوری باشد و با توجه به تعدد بازیگران مطرح در «هفت» این سریال موردانتظارترین اثر محسوب می‌شود و بعد از آن سریال عطاران که اتفاقاً از آن هم فقط یک اپیزود پخش شده.

بازیگران سریال هفتبازیگران سریال هفت آیا «هفت» تکرار «کرگدن» خواهد بود؟

هانیه توسلی، نیکی کریمی، رضا کیانیان، بابک حمیدیان، امیر جعفری، مهدی هاشمی، علی مصفا، نازنین بیاتی، پانته‌آ بهرام، مینا ساداتی، حدیث میرامینی و … انصافاً ترکیب بازیگران سریال جذاب است.

اما از این ترکیب جالب بیشترشان در اپیزود اول حضور نداشتند. کیارش اسدی‌زاده که با فیلم‌های اجتماعی متوسطی مثل «گس» و «شکاف» وارد سینما شده بود با «کرگدن» شبکه نمایش خانگی را هم آزموند. نتیجه کار هرچند در حد فجایعی مثل «ممنوعه» و… نبود اما اثر درخشانی هم از کاردرنیامد.

«کرگدن» داستان چند رفیق بود که ناخواسته وارد مسائلی مثل مافیای دارو و… شدند. حالا با پخش قسمت اول «هفت» شاهد شباهت‌هایی بین این دو سریال شدیم. «هفت» داستان چند رفیق است که یک رستوران سیار راه‌اندازی می‌کنند.

بازیگران سریال هفتنازنین بیاتی و بابک حمیدیان از بازیگران سریال هفت

در شرایطی که پدر یکی از آن‌ها در معرض اعدام به‌خاطر قتل عمد است آن‌ها به یک مراسم عجیب دعوت می‌شوند تا درآمد ویژه‌ای کسب کنند. اما در پایان مراسم اتفاقات عجیبی رقم می‌خورد که باعث ورود آن‌ها به یک ماجرای عجیب می‌شود.

شروعی خوب برای سریالی معمایی

تجربه نشان داده ظرفیت‌های داستان‌پردازی سریال‌های ایرانی محدود است و اگر بخواهند فضای تازه و متفاوتی را تجربه کنند اثری به‌شدت ضعیف ارائه می‌شود مثل «نوبت لیلی» که قرار بود موضوع جهان‌های موازی و خطوط زمانی را مطرح کند اما اصلاً در قواره آثار این‌چنینی نبود.

با این اوصاف شروع متفاوت «هفت» هم می‌تواند امیدوارکننده باشد هم نگران‌کننده. چون اگر اثری انتظار زیادی ایجاد کند اما در ادامه از عهده آن‌چه باید برنیاید مخاطب را سرخورده می‌کند. فعلاً نوع پایان‌بندی قسمت اول طوری بود که عطش تماشای قسمت‌های بعدی را ایجاد کرد و باید به انتظار ادامه راه این سریال نشست.

بازیگران سریال هفت

نازنین بیاتی پیش از این شاهد حضور او در سریال نمایش خانگی «گلشیفته» محصول سال ۱۳۹۶ و «مانکن» محصول سال ۱۳۹۸ بودیم. از نمونه آثار سینمایی او می‌توان به «دربند» سال ۱۳۹۱، «فرشته‌ ها با هم می‌ آیند» سال ۱۳۹۲، «رخ دیوانه» سال ۱۳۹۳، «آینه بغل» سال ۱۳۹۶ و «ژن خوک» سال ۱۳۹۷ اشاره کرد.

بازیگران سریال هفتنازنین بیاتی

امیر جعفری از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشورمان است که در «گشت ارشاد ۳» تازه‌ترین اثر سعید سهیلی حضور داشت. «رقصنده»، «زیر نظر»، «چهار انگشت»، «اکسیدان»، «زاپاس» و «قاعده تصادف» برخی از نمونه آثار او در سینما هستند.

بازیگران سریال هفتبابک حمیدیان

بابک حمیدیان علاوه‌ بر مجموعه نمایش خانگی خاتون، در سریال نمایش خانگی «عالیجناب» به کارگردانی «سام قریبیان» محصول سال ۱۳۹۶ حضور داشت.

رضا کیانیانرضا کیانیان

«رضا کیانیان» از بازیگران پیشکسوت سینمای کشورمان است که حضور او در یک فیلم می‌ تواند موفقیتش را تضمین کند. با فیلم آژانس شیشه ای در سال ۷۶ به اوج شهرت و محبوبیت رسید و بجز بازیگری نویسنده و عکاس است.

علی مصفاعلی مصفا

«علی مصفا» بازیگر معروف ایرانی پسر دو تن از مفاخر ایران مظاهر مصفا و امیربانو کریمی است. او بازیگری را از سال ۱۳۷۱ و فیلم «امید» شروع کرد و با سریال «کیف انگلیسی» در سال ۱۳۸۷ به شهرت رسید.

هنرپیشه های مجموعه معمایی هفت

«حدیث میرامینی» بازیگر اهل ایرانی از سال ۱۳۸۶ کار خود را شروع کرد. او در سال ۱۳۸۶ فیلم «شب حورا» و سریال «هویت» را بازی کرد‌. ز معروف‌ ترین آثار او باید به سریال‌ های «دلنوازان»، «خداحافظ بچه»، «یه تیکه زمین»، «همه چیز آنجاست» اشاره کرد.

هانیه توسلیهانیه توسلی

هانیه توسلی در ۱۴ خرداد سال ۱۳۵۸ به دنیا آمد و فعالیتش را با فیلم «آخر بازی» رسما شروع کرد و خیلی زود برای فیلم «شب‌ های روشن» خود موفق به کسب تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن جشن خانه سینما شد.

«نیکی کریمی» دیگر بازیگر سرشناس مجموعه ایرانی ۷ است. او که بسیار کم‌ کار بوده و با وسواس زیادی نقش‌ هایش را انتخاب می‌ کند پیش از این در مجموعه نمایش خانگی «ممنوعه» محصول سال ۱۳۹۷ و «آقازاده» محصول سال ۱۳۹۹ حضور داشت.

نیکی کریمینیکی کریمی

«مهدی هاشمی» بازیگر ایرانی متولد ۱۶ آذر ماه سال ۱۳۲۵ است. اولین فعالیت وی به سال ۱۳۴۸ برمی‌گردد که او بازیگری را از تئاتر شروع کرد.با سال ۱۳۵۸ بعد از انقلاب با فیلم زنده باد جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۷۲ با فیلم همسر به شهرت رسید.

مهدی هاشمیمهدی هاشمی از بازیگران سریال هفت

«مینا ساداتی» بازیگر اهل ایران است که در ۱۰ آذر ۱۳۶۰ به دنیا آمد. او بازیگری را از سال ۱۳۸۶ با فیلم «زخم شانه حوا» شروع کرد و مدتی در سینما به فعالیت پرداخت تا این که با سریال «تنهایی لیلا» توانست توجه‌ ها را معطوف خود کند.

مینا ساداتیمینا ساداتی

آخرین خبر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه چیز درباره سریال هفت با داستانی معمایی و بازیگران مشهور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..