تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم جوجه تیغی ساخته مستانه مهاجر با داستان و معرفی هنرپیشه ها

به زودی شاهد اکران اولین فیلم بلند سینمایی مستانه مهاجر هستیم که همسر سابقش و دخترش نیز در این اثر پربازیگر حضور دارند. در ادامه عکس ها و بیوگرافی کوتاهی از بازیگران فیلم جوجه تیغی را در نیک صالحی مشاهده کنید.

بازیگران فیلم جوجه تیغی

فیلم کمدی «جوجه تیغی» به کارگردانی مستانه مهاجر به زودی اکرانش را در سینماها آغاز می کند. این فیلم ماجرایی طنز از زندگی ناخواسته یک جوان متعصب‌ را روایت می‌ کند که پیشنهادی عجیب، گذشته و آینده‌‌ او را تحت تاثیر قرار می‌ دهد و از سوی دیگر ماجراهای زنی که می‌خواهد اولین رئیس جمهور زن ایران شود.

«جوجه تیغی» با بازی پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، هادی کاظمی، آناهیتا درگاهی ، نازنین بیاتی ، پژمان بازغی ، هومن برق‌نورد، نگار فروزنده، مهراب قاسم‌خانی، امید روحانی، مهتاب ثروتی، آرزو نبوت آیدا ماهیانی، صحر اسدالهی و… از پربازیگر‌ترین فیلم‌ های امسال سینماهاست و پیش‌بینی می‌ شود در جمع پرفروش‌ های گیشه قرار بگیرد.

بازیگران فیلم جوجه تیغیبازیگران فیلم جوجه تیغی اولین فیلم سینمایی مستانه مهاجر

مستانه مهاجر طی سالهای فعالیتش تدوین ده‌ها فیلم‌ سینمایی از نام‌های سرشناس سینمای ایران را برعهده داشته او همچنین به عنوان تهیه‌کننده، آثاری چون «اسرافیل» و «جاده خاکی» را تولید کرده. «جوجه تیغی» اولین فیلم مستانه مهاجر در مقام کارگردان است که توسط فیلمیران در سینماهای کشور اکران می شود.

مستانه مهاجر (زاده ۱۵ اردیبهشت ۱۳۵۳ در تهران) تدوین‌گر، تهیه کننده و کارگردان اهل ایران و همسر پژمان بازغی است. وی دانش‌آموخته رشته تدوین از دانشگاه سوره است. ایشان همسر سابق پژمان بازی می باشند و ثمره زندگی مشترکشان یه دختر به نام نفس می باشد.

بازیگران فیلم جوجه تیغی پانته آ پناهی ها و مستانه مهاجر

فیلم جوجه تیغی مستانه مهاجر فیلمی در ژانر کمدی، اجتماعی و سیاسی محصول سال ۱۳۹۹ است. مستانه مهاجر به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان، در کنار مصطفی زندی و سجاد پهلوان زاده به عنوان نویسندگان فیلمنامه در این پروژه حضور داشتند. از بازیگران این فیلم نیز می‌توانیم حامد کمیلی، پژمان بازغی، پانته‌ آ پناهی‌ ها، نازنین بیاتی و هادی کاظمی را نام ببریم.

معرفی بازیگران فیلم جوجه تیغی

حامد کمیلی متولد ۱۴ تیر ۱۳۶۱ در اصفهان است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است و بازیگری را با تئاتر آغاز کرده است. وی در نواختن پیانو و تار نیز دستی بر آتش دارد. او در سال ۱۳۸۷ با فیلم تردید، وارد سینما شد. فیلم تردید، سیمرغ بلورین بهترین فیلم سال را از آن خود کرد.

بازیگران فیلم جوجه تیغیحامد کمیلی

پژمان بازغی متولد ۱۹ مرداد ۱۳۵۳ در تهران  است. او بازیگری را از سال ۱۳۷۳ با فیلم اعتراف آغاز کرد. بازغی را اخیرا در فیلم کمدی هفته‌‌ای یک بار آدم باش، سریال خاتون، و مجموعه شب‌های مافیا دیده‌ایم.

پژمان بازغیپژمان بازغی و دخترش

پانته‌آ پناهی‌ ها بازیگر تئاتر و سینما، و منشی صحنه، متولد سال ۵۶ در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی سینما از موسسه آموزش عالی سوره است. او در سریال بانوی عمارت نقش افسرالملوک را داشت و برای این نقش‌آفرینی تندیس بهترین بازیگر زن درام در نوزدهمین دوره جشن دنیای تصویر را کسب کرد.

پانته‌آ پناهی‌ هاپانته‌آ پناهی‌ ها و هومن برق نورد

هومن برق نورد در تاریخ ۵ دی ۱۳۵۸ در تهران در یک خانواده ۵ نفره به دنیا آمده است. شروع کار وی در تلویزیون با سریال ابووهیب بهلول در سال ۱۳۷۴ بود و در سینما هم با بازی در فیلم سینمایی یک تکه نان در سال ۱۳۸۳ کارش را شروع کرد و سریال اشک ها و لبخندها در سال ۸۷ باعث شد که او به خوبی دیده شود.

نازنین بیاتینازنین بیاتی

نازنین بیاتی متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته تئاتر است و بازیگری را از سال ۱۳۹۰ با فیلم دربند آغاز کرده است. وی برای این فیلم نامزد سیمرغ بلورین جشنواره فجر در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

معرفی هنرپیشه های فیلم مستانه مهاجر

آناهیتا درگاهی در ۷ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمد. آموزش هنر نقاشی را از هفت‌سالگی نزد عباس کاتوزیان آغاز کرد و تاکنون، در ایران و چند کشور دیگر، چندین نمایشگاه انفرادی برپا کرده و در چندین نمایشگاه گروهی نیز حضور فعال داشته‌است. همچنین، طراحی گرافیکی پوسترهای زیادی را نیز بر عهده داشته‌ است.

آناهیتا درگاهیآناهیتا درگاهی

هادی کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران متولد ۱۳ آبان ۱۳۵۵ در تهران است که از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز نمود و در رشته بازیگری تحصیل کرد. وی با سریال شب‌ های برره مشهور و در آثار دیگر مهران مدیری نیز ظاهر شد.

بازیگران فیلم جوجه تیغیهادی کاظمی

مهراب قاسم‌خانی (زادهٔ ۱۶ آذر ۱۳۵۰) نویسنده و طراح صحنهٔ ایرانی است. او فیلم‌نامه‌نویسی را به طور حرفه‌ای از سال ۱۳۷۸ در تلویزیون شروع کرد و با نویسندگی در مجموعه‌ های طنزی مانند پاورچین، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزار چهره و ساختمان پزشکان مشهور شد.

مهراب قاسم‌خانیمهراب قاسم‌خانی

مهتاب ثروتی بازیگر ایرانی متولد ۲ بهمن ۱۳۷۰ در تهران است و در رشته عکاسی فارغ التحصیل شد. وی از جوانان با استعداد کشور است که از عکاسی در سریال و تلویزیون شروع کرد و سپس به عنوان بازیگر وارد تئاتر شد.

آیدا ماهیانی بازیگر ایرانی متولد ۱۱ اردیبهشت سال ۱۳۷۰ می باشد و از بازیگران تازه‌کار سینمای ایران است و خانواده وی در آلمان ساکن هستند و ظاهرا رفت و آمد خانوادگی با عبدالرضا کاهانی دارند. حضور او در فیلم های مهمی چون ارادتمند و جوجه تیغی و فیلم قصر شیرین و …. توانسته وی را به اوج شهرت برساند.

آیدا ماهیانیآیدا ماهیانی

صحرا اسدالهی بازیگر و کارگردان ایرانی در ۲۷ مرداد سال ۱۳۷۰ به دنیا آمد و مدرک کارشناسی سینما با گرایش کارگردانی از دانشگاه سوره دارد، حرفه بازیگری را با فیلم فروشنده اصغر فرهادی آغاز کرده است.

بازیگران فیلم جوجه تیغیصحرا اسدالهی

پلازا , خبر انلاین , سلام سینما , اینستاگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم جوجه تیغی ساخته مستانه مهاجر با داستان و معرفی هنرپیشه ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..