تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه چیز درباره فیلم عامه پسند از داستان تا بازیگران جنجالی اش

سومین اثر سینمایی سهیل بیرقی کارگردان جوان بر روی پرده سینما رفته و تصویر هیچ کدام باز هنرپیشه های آن بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی وجود ندارد. در ادامه عکس ها و بیوگرافی بازیگران فیلم عامه پسند را در Niksalehi مشاهده کنید.

بازیگران فیلم عامه پسند

«عامه‌پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی در حالی از امروز ۱۷آبان روی پرده سینماها رفته که تصویر فاطمه معتمدآریا و باران کوثری، دو بازیگر اصلی آن از تبلیغات محیطی این فیلم حذف شده است.

فیلم سینمایی «عامه‌پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی در حالی از ۱۷آبان روی پرده سینماها رفته است که تصویر هیچ یک از بازیگران این اثر سینمایی در تبلیغات محیطی آن به چشم نمی‌ خورد و به نظر می‌رسد به دلیل ممنوع‌ الکاری بازیگرانی چون فاطمه معتمدآریا و باران کوثری که نقش‌های اصلی این فیلم را در کنار هوتن شکیبا ایفا کرده‌اند، موجب این اتفاق شده است.

بازیگران فیلم عامه پسندفیلم عامه پسند بدونه تصویر بازیگران فیلم عامه پسندهوتن شکیبا و باران کوثری

این در حالی است که مسئولان و مدیران سازمان سینمایی در صحبت‌های خود نسبت به آثاری که بازیگران ممنوع‌الفعالیت در آنها ایفای نقش کرده بودند، موضع دیگری داشتند و معتقد بودند که نباید صاحبان یک اثر سینمایی به خاطر آنچه تخلف بازیگران اظهار می‌شود، متضرر شوند، اما محروم کردن صاحبان فیلم‌هایی چون «عامه‌پسند» از بکارگیری چهره بازیگران خود در برنامه‌های تبلیغاتی به وضوح می‌تواند به ضرر فیلم تمام شود.

بازیگران فیلم عامه پسندکارگردان و بازیگران فیلم عامه پسند سهیل بیرقی کارگردان جوان

«عامه‌پسند» سومین فیلم سهیل بیرقی بعد از «من» و «عرق سرد» است؛ فیلمی که سال ۱۳۹۸ ساخته شده و در جشنواره فجر سی‌وهشتم به نمایش درآمد بود اما در این چهار سال امکان اکران آن مهیا نشد.

بیرقی در «عامه‌پسند» هم شخصیت اصلی فیلمش را یک زن در نظر گرفته است؛ زنی تنها و اینبار بدون اعتمادبنفس که در شهر محل تولدش هم به دلیل باورهای اشتباه، پذیرفته نمی‌ شود.

بازیگران فیلم عامه پسندسهیل بیرقی و هوتن شکیبا

در این فیلم با بازی فاطمه معتمدآریا در نقش زنی میانسال به نام «فهیمه» روبه‌رو هستیم که سالیان سال با همسرش زندگی کرده و تازه می‌فهمد به او خیانت می‌کند.

بازیگران فیلم عامه پسندفاطمه معتمد آریا و هوتن شکیبا

او از خانه بیرون می‌زند تا مستقل زندگی برای خودش بسازد اما با مشکلاتی مواجه می‌شود که راهش را می‌بندد. اجاره ندادن خانه به زنی تنها، ناتوانی در پیدا کردن شغل یا گرفتن جواز کسب، عدم توانایی مدیریت کافه و … در عین حال سادگی بیش از حدش وضعیت نابهنجاری را برایش ایجاد می‌کند.

هوتن شکیبا یک سال بعد از دریافت سیمرغ بازیگری برای «شبی که ماه کامل شد» در «عامه‌پسند» بازی کرد و این‌بار نقشی بسیار متفاوت از آنچه پیشتر از او دیده بودیم به عهده گرفت.

بازیگران فیلم عامه پسند

فیلم عامه پسند، ساخته سهیل بیرقی، داستانی زنی است ۵۷ ساله. زنی که از شکل و شمایل کلیشه‌ای مادر ایرانی فاصله می‌گیرد. از بوتاکس پیشانی گرفته تا شلوار لی تنگ و کتانی سفید. از مانتو‌های صورتی و شال‌های رنگی تا پیراشکی گاز زدن وسط خیابان.

فاطمه معتمد آریافاطمه معتمد آریا و باران کوثری

فاطمه معتمد آریا در نقش فهیمه فیلم عامه پسند خوب می‌نشیند. همان طور که انتظار می‌رود. فهمیه زنی است که می‌خواهد از درون ۵۷ سالگی به جوانی بازگردد. به جوانی از دست رفته. به شوخ و شنگی و سرزندگی. با لباس‌های صورتی.

سهیل بیرقیسهیل بیرقی و هوتن شکیبا

گذار او گذار از پیری به جوانی است. همان‌طور که خانه‌ای قدیمی را با اسموتی‌های استوایی و اسپرسو ترکیب می‌کنند تا کلبه‌ای مدرن بنا کنند برای جوانان امروزی. کلبه‌ای که مادر مهربان، دختر‌ها و پسر‌ها را با هم دعوت می‌کند تا دور هم تولد بگیرند، با موسیقی شاد شوند و خوش بگذرانند. میلاد بداغی، که نقشش را هوتن شکیبا ایفا کرده دومین شخصیت عامه نپسند فیلم است.

باران کوثریباران کوثری

باران کوثری در نقش زن حسود، پول‌ دوست و خودنمای شهرضایی، نماینده عامه است. زنی که هم رفیق دزد است، هم شریک قافله. در نهایت خانه قدیمی را به سیاق سنتی بازمی‌گرداند که پسند عامه است. قلیان می‌نشاند و کتاب برمی‌دارد.

فاطمه معتمد آریافاطمه معتمد آریا

«عامه پسند» تکمیل سه گانه‌ سهیل بیرقی درباره زنان جامعه است که فاطمه معتمدآریا به همراه هوتن شکیبا و باران کوثری نقش‌های اصلی آن را ایفا می‌کنند.

باران کوثریباران کوثری در عامه پسند

اعتماد , فرارو , فیلم نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه چیز درباره فیلم عامه پسند از داستان تا بازیگران جنجالی اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..