تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج زن متاهل زیبا همزمان با سه مرد و کلاهبرداری از آنها

به تازگی یک زن چینی متهم به خیانت و کلاهبرداری ۱۰۰،۰۰۰ دلاری از سه مرد با ازدواج آنها در سه مراسم مختلف شده و این درحالیست که وی قبلا رسما ازدواج کرده بود. به گزارش نیک صالحی در زیر جزئیات بیشتر از ازدواج زن متاهل زیبا را می خوانید.

ازدواج زن متاهل زیبا

این کلاهبردار ۳۵ ساله که تنها با نام “ژو” معرفی شده متاهل بوده و یک دختر نیز دارد و وقتی شروع به قرار گذاشتن با مردها کرد با هدف کلاهبرداری از آنها بود. البته کاملا مشخص نیست چه چیزی انگیزه این زن برای کلاهبرداری مالی بوده چرا که طبق گزارش رسانه های چینی شوهرش صاحب یک تجارت پرسود است و خانواده اش از موقعیت مالی خوبی برخوردارند.

البته ظاهرا یکی از عواملی که این زن را به چنین کاری سوق داده این است که گفته می شود شوهرش همیشه بسیار پرمشغله بوده و توجه زیادی به همسرش نداشته است.

بر طبق این گزارش ها ژو از چند سال پیش شروع به پیدا کردن شوهرهای قلابی برای خود کرد و به دلیل چهره زیبایش فورا چشم سه مرد ساده لوح که هرگز به نیت واقعی او مشکوک نشدند را گرفت. او در طی چند سال به طور همزمان با همگی آنها قرار گذاشت و توانست بدون اینکه سوء ظن شوهر واقعی اش را برانگیزد با این مردان آشنا شده و از آنها درخواست ازدواج کند.

ازدواج زن متاهلکلاهبرداری زن چینی و ازدواج همزمان با سه مرد طفره رفتن از ثبت ازدواج

از آنجایی که ثبت ازدواج، واقعیت زندگی و ازدواج این زن متاهل را آشکار می کرد بنابراین از یک دروغ زیرکانه برای دورزدن قوانین استفاده کرد. او به این مردان گفت از آنجا که خانه اش به صورت غیرقانونی خراب شده باید مجرد باقی بماند تا واجد شرایط دریافت غرامت باشد.

ظاهرا هیچ یک از این مردان تصور نمی کردند این بهانه مشکوک باشد، به خصوص اینکه او به خوبی تمایلش را به ازدواج با آنها ابراز کرده و به گزارش نیک صالحی حتی اصرار داشت گرفتن مراسم عروسی برایش بسیار مهم است.

ولی در واقعیت امر چیزی که به راستی برای این زن اهمیت داشت تشریفات رایج در مراسم عروسی از قبیل دریافت پول و هدیه از مهمانان بود. او تمام تلاش خود را کرده بود تا مراسم های عروسی اش کاملا بدون هیچ مشکلی برگزار شده و حتی عده ای را استخدام کرد تا به عنوان دوستان و اقوام او در جشن ها نقش بازی کنند. حتی در طی این سال ها عده ای را استخدام کرده بود که برای دیدار او و شوهران قلابی اش به آنها سر بزنند تا ظاهر امر را بیشتر حفظ کند.

ولی نقشه های ژو سال گذشته و زمانی که سعی در گرفتن پول بیشتر از یکی از شوهران قلابی اش کرد با شکست و افشا شدن حقیقت مواجه شد. وی به یکی از همسران قلابی اش به نام ژانگ گفت دوقلو باردار است و اظهار داشت می خواهد به همراه مادرش به شهر دیگری برای زایمان برود و از او هزینه تمام مبالغ را خواست و مرد نیز برای آنکه به محل کار خود برود در خانه ماند.

زن خیانت کارزندگی مجرمانه زن خیانت کار با چهار همسر افشا شدن زندگی مجرمانه زن جوان

ژو در طول این مدت مدام عکس هایی از نتایج چکاب های همیشگی اش و حتی نوزادهای تازه به دنیا آمده ای را ارسال می کرد که خودش از اینترنت دانلود کرده بود. ولی زمانی که ژانگ به همراه مادرش برای دیدن او و نوزادها رفت، مشکلات این زن شروع شد.

ژو برای فریب دادن همسر و مادر شوهر قلابی اش بازیگری را استخدام کرد که نقش پزشکی که دوقلوها را به دنیا آورده بازی کند ولی وقتی پزشک قلابی نتوانست جواب سولات آنها را مربوط به تولد دوقلوها بدهد، ژانگ احساس کرد چیزی در این میان درست نیست. بنابراین بالاخره شروع به بررسی دقیق تر پیشینه ژو کرد و به گزارش نیک صالحی وقتی متوجه شد قبلا به صورت قانونی ازدواج کرده شوکه شد. پلیس را در جریان گذاشت و بدین شکل زندگی فریبکارانه ژو بر ملا شد.

شوهر واقعی ژو پس از متوجه شدن زندگی مخفی و مجرمانه همسرش، در ماه آوریل او را طلاق داد. او در حال حاضر به جرم کلاهبرداری حداقل با ۱۰ سال حبس رو به روست و پس از تحقیقات بیشتر در این زمینه مشخص شد او تاکنون حداقل ۶۶۰،۰۰۰ یوآن (معادل ۹۲،۰۰۰ دلار) از سه شوهر قلابی اش کلاهبرداری کرده است.

البته اینکه این زن چطور توانسته چهار ازدواج را حفظ کند سوال برانگیز است ولی گفته می شود یکی از رایج ترین بهانه هایش برای عدم حضور در کنار همسرانش، اشتغال داشتن به عنوان کارآموز در شرکت محل کارش بوده است.

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی نیک صالحی

بخش اختصاصی نیک صالحی

منبع: odditycentral




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج زن متاهل زیبا همزمان با سه مرد و کلاهبرداری از آنها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..