تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگران فیلم سرهنگ ثریا با درخشش ژاله صامتی در نقش مادری شکست ناپذیر

به تازگی اکران فیلم جذاب لیلی عاج بانوی کارگردان آغاز شده و ژاله صامتی با درخشش خود در جشنواره موفق به کسب سیمرغ بهترین بازیگر زن شده است. در ادامه بیوگرافی و تصاویری از بازیگران فیلم سرهنگ ثریا را در نیک صالحی مشاهده کنید.

بازیگران فیلم سرهنگ ثریا

«سرهنگ ثریا» اولین فیلم بلند سینمایی به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج، تنها بانوی کارگردان در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، است. در این فیلم ژاله صامتی در نقش ثریا، وحید آقاپور، حمیدرضا محمدی، دیبا زاهدی و شهروز آقایی­پور ایفای نقش می‌­ کنند. تهیه ­کننده­ سرهنگ ثریا جلیل شعبانی است که پیش از این فیلم مهمِ منصور را در کارنامه­ کاری خود دارد.

بازیگران فیلم سرهنگ ثریاژاله صامتی در کنار لیلی عاج و ثریا عبداللهی

«سرهنگ ثریا» با نمایش احوال خانواده‌­ های چشم‌­ انتظار، نفرت از سازمان منافقین را در قلب ­‌ها می‌ ­پراکند. خانواده‌ ­هایی که به واسطه­ اعمال فرزندانشان نه در ایران مقبولیت دارند و نه حتی عراق که سال‌هاست به منافین پناه داده، برای آن‌ها میزبان خوبی است، سازمانی غیرانسانی که با فجیع‌ ­ترین روش ­‌ها سعی دارد به آرمان دروغین خود برسد و از هر کجا و تحت هر شرایطی به فکر جذب نیروست.

بازیگران فیلم سرهنگ ثریانمایی از فیلم سرهنگ ثریا

فرقی نمی ­‌کند در اردوگاه­‌ های اسرای جنگی در عراق باشد یا در کمپ پناه‌جویان در یونان. این سازمان تروریستی مانند هر فرقه­ دیگری با شستشوی مغزی اعضای خود، آن‌ ها را از خانواده‌­ هایشان بیزار کرده و کاری می ­‌کند که فرزند، مادرش را کنار می‌ ­گذارد.

بازیگران فیلم سرهنگ ثریابازیگران فیلم سرهنگ ثریا لیلی عاج کارگردان مشهور

لیلی عاج به سراغ موضوع تلخ و حساسی رفته اما با انتخاب بازیگران و کارگردانی خوب توانسته تا حد زیادی موفق باشد. او در انتخاب لوکیشن مثل صحنه تئاتر دست خود را بسته و بیشتر بر المان‌­های انسانی تمرکز کرده‌­است. فضای خشک و غبارآلود بیابانی به انتقال حس فیلم به مخاطب بسیار کمک می‌­کند.

بازیگران فیلم سرهنگ ثریاحمیدرضا محمدی در سرهنگ ثریا

«سرهنگ ثریا» چند سکانس تاثیرگذار هم دارد. برای مثال سکانسی که خانواده­‌ها برای اعلام موجودیت به ساکنین اردوگاه اشرف، در ظلمات شب، وسط بیابان، با یک ملودی عاشورایی تبل می­زنند که یادآور دمام­زنی جنوبی‌­هاست .گویی از  امام حسین (ع) که سفینه‌ ­النجاه است، نجات فرزندانشان را می­‌ خواهند.

بازیگران فیلم سرهنگ ثریاژاله صامتی

«سرهنگ ثریا» فیلم شریف و تاثیرگذاری است. هم به واسطه­ موضوع مهمش و هم به واسطه­ حضور پررنگ یک زن به عنوان شخصیت اصلی. لیلی عاج نشان داد همان‌طور که در تئاتر نام پرافتخاری دارد، می­‌تواند در سینما هم کارگردان خوبی باشد.

لیلی عاجلیلی عاج

ژاله صامتی، وحید آقاپور، حمیدرضا محمدی، دیبا زاهدی، سلیمه رنگزن، شهروز آقایی پور، منیره حسین زاده، رها رهبانی نیا و مجید پتکی بازیگران «سرهنگ ثریا» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با پخش از بهمن سبز هستند که از زاویه‌ای متفاوت به حضور سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در پادگان اشرف می‌پردازد.

همه چیز درباره بازیگران فیلم سرهنگ ثریا

ژاله صامتی در قامت یکی از مادرانی که فرزندش درگیر گروه منافقین شده است از جذابیت‌های این فیلم است. در هنگام اکران فیلم در پردیس ملت مادران فرزندانی که در پادگان اشرف گرفتار گروهک منافقین شدند، حضور داشتند. ژاله صامتی نقش یکی از همین مادرانی را ایفا کرد که سال‌ها فرزندش گرفتار گروهک منافقین بود.

ژاله صامتیژاله صامتی

وحید آقاپور مدرک کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری از دانشکده هنرهای زیبا، دانشگاه تهران و مدرک ‏کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش از دانشکده سینما تئاتر را دارد. این هنرمند در طول مدت فعالیت هنری خود موفق به دریافت جوایزی همچون جایزه ‏‌‌اول بازیگری نقش مرد‌ از چهارمین جشنواره نمایش های کوتاه ‌دانشگاه تهران شده است.

وحید آقاپوروحید آقاپور و دیبا زاهدی

دیبا زاهدی در هفتمین روز از ماه آذر سال ۱۳۶۸ در فصل زیبای پاییز در تهران به دنیا آمد. او از دوران کودکی به حرفه بازیگری علاقه‌مند شد و از سن ۸ سالگی در تئاترهای مدرسه شرکت می‌نمود، ولی به خاطر مخالفت‌ های خانواده‌ اش موفق به تحصیل در این رشته نشد و معماری را انتخاب کرد.

حمیدرضا محمدیحمیدرضا محمدی

حمیدرضا محمدی گوینده رادیو و دوبلور و بازیگر ایرانی در سی مهر ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک لیسانس در رشته فیلمسازی و کارگردانی و تدوین است.

مجید پتکیمجید پتکی

مجید پتکی بازیگر، کارگردان و صداپیشه ایرانی متولد ۲۵ شهریور ۱۳۵۳ در رشت است که از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز نمود و در رشته کامپیوتر تحصیل کرد. از جمله افتخارات او می توان به کسب جایزه دستاورد ویژه جشنواره فیلم مانهایم آلمان و جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره اسکرین پاور انگلستان اشاره کرد.

فیلیموشات , فارس , مهر , اینستاگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگران فیلم سرهنگ ثریا با درخشش ژاله صامتی در نقش مادری شکست ناپذیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..