تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آدابى که موجب امان ماندن از عذاب قبر مى شوند

تاریخ بروزرسانی : 2023-11-05

گردآوری :

اشتراک گذاری :

تا به حالا عذاب قبر راه شنیده اید که منظور همان عالم برزخ است که فرد براساس و میزان گناهی که کرده است عذاب میکشد . در این قسمت راههای کم کردن فشار قبر را بیان کرده ایم .

گاهی برای شما پیش امده که از خودتان بپرسید فشار قبر چیست و چگونه می باشد . منظور از فشار قبر ان عذابی می باشد که در قالب روح در عالم قبر به ان وارد میشود.
راههای کم کردن فشار قبر وجود دارد که ما ان ها را در این بخش بیان کرده ایم . میزان فشار قلب به میزان گناهی است که انجام داده اید . و به این دلیل  فرد فشار قبرمیبیند که در قیامت پاک شود مطالب ما را در نیک صالحی ببینید.

راههای کم کردن فشار قبر

آدابى که موجب امن از عذاب قبر مى شوند:

۱ – یاد دادن و یاد گرفتن خیر

۲ – تمام کردن رکوع در نماز

 کم کردن فشار قبرعذاب قبر

۳ – شاد کردن قلب مؤ من

۴ – لباس پوشاندن به مؤ من

۵ -خواندن سوره ((و الذاریات ))

۶ – خواندن سوره ((نساء)) هر جمعه

۷ – خواندن سوره ((حم زخرف ))

عذاب قبرذکر برای نجات از عذاب قبر

۸- خواندن آیه الکرسى

۹ – چهار مرتبه حج رفتن

۱۰ – مردن در روز جمعه (۴۵)

دین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آدابى که موجب امان ماندن از عذاب قبر مى شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..