تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استایل چهره ها در اکران فیلم سرهنگ ثریا از مریم مومن تا حسین پورکریمی

چهره های مشهوری از جمله مریم مومن ، ژاله صـامتی ، وحید آقاپور ، حمیدرضا محمدی ، حسین پورکریمی ، سوگل طهماسبی و … در اکران مردمی فیلم سرهنگ ثریا حضور یافتند که تصاویری از این چهره ها را در نیک صالحی مشاهده می کنید.

اکران فیلم سرهنگ ثریا

اکران عمومی «سرهنگ ثریا» آغاز می شود؛ فیلمی به کارگردانی لیلی عاج و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج که از زاویه‌ای متفاوت به حضور سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در پادگان اشرف می‌ پردازد.

ژاله صـامتی، وحید آقاپور، حمیدرضا محمدی، دیبا زاهدی، سلیمه رنگزن، شهروز آقایی پور، منیره حسین زاده، رها رهبانی نیا و مجید پتکی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سرهنگ ثریاحمیدرضا محمدی

«سرهنگ ثریا» تازه‌ترین اثر سینمایی است که به موضوع منافقین پرداخته است. سابقه تشکیلاتی گروه منافقین به اواسط دهه ۴۰ برمی‌گردد و از موضوعاتی است که همواره مورد توجه قرار دارد.

فیلم سرهنگ ثریاژاله صامتی

این گروه در طول سال های گذشته جنایت های بیشماری رقم زده است و همچنان با وجود رسوایی بین المللی، دست از تلاش برای انحراف نسل جوان برنمی دارد. منافقین سال ها در کمپ اشرف حضور داشتند و علیه ایران دشمنی کردند. داستان هایی بدیع درباره آن ها وجود دارد اما سینمای ایران سراغش نرفته بود تا این که نوبت به «سرهنگ ثریا» رسید.

فیلم سرهنگ ثریالیلا عاج در کنار ژاله صامتی و ثریا عبداللهی

از دل بابا آدم

لیلی عاج سال۱۳۷۶ هنرجوی انجمن سینمای جوان بوده و در همان دوران یک فیلم ۱۶میلیمتری و چند فیلم کوتاه نیز تا سال ۱۳۸۱ تولید کرده است. چندسالی به عنوان نویسنده با تلویزیون همکاری داشته و نمایش های مختلفی نیز روی صحنه برده است.

فیلم سرهنگ ثریامریم مومن

یکی از خاص ترین آثار صحنه ای او نمایش «بابا آدم» است و همین اثر مبنای ساخت «سرهنگ ثریا» شد؛ فیلمی که داستان خود را از دل پادگان اشرف و بر مبنای شخصیت یک زن روایت می‌ کند.

فیلم سرهنگ ثریاحسین پورکریمی صحبت های لیلی عاج درباره فیلمش

این کارگردان در مصاحبه ای گفته است : «برای انتخاب نمایشنامه «باباآدم» برای ساخت اولین اثر سینمایی خود هیچ دلیل خاصی نداشتم و تنها منطق و دلیل ماجرا این بود که سیناپس سینمایی که براساس «باباآدم» نوشته بودم

و به عنوان «سرهنگ ثریا» تولید شد، توسط سازمان سینمایی اوج پذیرفته شد و من نیز روال منطقی تبدیل سیناپس به فیلمنامه، تصویب فیلمنامه، گرفتن مجوز فیلم اول و … را طی کردم که خود این پروسه یک سال به طول انجامید.»

لیلی عاجلیلی عاج کارگردان فیلم سرهنگ ثریا داستان ثریا عبدالهی

فیلم با محوریت زندگی زنی به نام ثریا عبدالهی ساخته شده که فرزندش در بند منافقین گرفتار افتاده. خانم عبدالهی به همراه خانواده های دیگر پشت پادگان اشرف در عراق کمپ تشکیل دادند تا راهی برای نجات یافته شود.

وحید آقاپوروحید آقاپور

عاج می گوید: «فیلم «سرهنگ ثریا» در واقع خانم ثریا عبدالهی است، خانم عبدالهی یک خانم بسیار نازنین و دلشکسته برای سال‌ها دوری از تنها پسرش است.

فیلم سرهنگ ثریامیترا رفیع

روزهای زیادی به خانه او می‌رفتم و عکس‌های پسرش را می‌دیدم و داستانی که بر او گذشته را برایم تعریف می‌کرد. آنچه در «سرهنگ ثریا» می‌بینید الهام گرفته از ماجرای خانم عبدالهی است، چرا که علاوه بر خانم عبدالهی با بسیاری از خانواده‌هایی که بچه‌هایشان در کمپ‌های سازمان منافقین هستند ملاقات کرده و با آنها حرف زده‌ام. »

وحید آقاپوروحید آقاپور بازیگران فیلم سرهنگ ثریا

ژاله صامتی، وحید آقاپور، حمیدرضا محمدی، دیبا زاهدی، سلیمه رنگزن، شهروز آقایی پور، منیره حسین زاده، رها رهبانی نیا و مجید پتکی بازیگران «سرهنگ ثریا» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با پخش از بهمن سبز هستند که از زاویه‌ای متفاوت به حضور سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در پادگان اشرف می‌پردازد.

میترا رفیعمیترا رفیع

بغض و اشک تاریخی

فیلم «سرهنگ ثریا» ابتدا در جشنواره چهل و یکم فجر رونمایی شد و در سومین روز از برپایی جشنواره ، پردیس سینمایی ملت میزبان عوامل آن بود. علاوه بر آن‌ها جمعی از پدران و مادران سالخورده در حالی که قاب عکس فرزندان خود را در دست داشتند، توجهات را جلب کردند.

سوگل طهماسبیسوگل طهماسبی

آن‌ها چشم انتظارانی هستند که اعضای خانواده‌شان به دام فرقه منافقین افتاده‌اند و فیلم نیز بر همین موضوع متمرکز است. بغض و اشک و صدای آن‌ها هنگام نمایش فیلم در تهران و مشهد از اتفاقاتی است که در حافظه جشنواره به ثبت رسید.

خبر انلاین , اینستاگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استایل چهره ها در اکران فیلم سرهنگ ثریا از مریم مومن تا حسین پورکریمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..