تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر دورهمی مجریان مشهور تلویزیون از فرزاد حسنی تا الهه رضایی

تاریخ بروزرسانی : 2023-11-02

گردآوری :

اشتراک گذاری :

مجریان مشهور تلویزیون در یک دورهمی با نام هم پیشه در پردیس سینما گالری ملت حضور یافتند و در این مراسم از چهره های شاخص تلویزیون چه قدیمی و چه تازه واردها در این دورهمی دوستانه حضور یافته و در کنار هم دیداری تازه کرده اند.

دورهمی هم پیشه با حضور برخی از مجری های قدیمی و جوان صدا و سیما برگزار شده و در این مراسم چهره های مشهوری حضور داشتند. در ادامه تصاویر دیدنی از دورهمی مجریان مشهور تلویزیون را در نیک صالحی مشاهده کنید.

مجریان مشهور تلویزیون

در این دورهمی، علاوه بر پخش ویدئو‌هایی از سوابق برگزاری دورهمی «هم‌پیشه» با صنوف مختلف سینما و تلویزیون، کلیپ‌هایی نیز از اجرا‌های قدیمی برخی از مجریان تلویزیون، چون گیتی خامنه، الهه رضایی، هرمز شجایی‌مهر و فرزاد حسنی به نمایش درآمد.

مجریان مشهور تلویزیونمحیا اسناوندی در کنار الهه رضایی و گیتی خامنه

نجمین «هم‌پیشه» با حضور جمعی از اعضای کانون فرهنگی مجریان رسانه‌های دیداری و برنامه‌سازان صدا و سیما، در پردیس سینما گالری ملت برگزار شد.

مجریان مشهور تلویزیون مبینا نصیری و همسرش مهدی توتونچی

گردانندگی پنجمین دورهمی هم پیشه برعهده نیما کرمی دبیر کانون مجریان رسانه‌های دیداری بود که در ابتدای برنامه محمد سلوکی رییس این کانون درباره دورهمی «هم پیشه» و اهداف برگزاری آن توضیحاتی ارائه کرد.

فرزاد حسنی

وی گفت: در این دوره‌ها سعی بر آن است که هنرمندان صنوف تخصصی سینما و تلویزیون که با یکدیگر هم سو هستند، طی یک دورهمی دوستانه با هم دیداری داشته باشند، بیشتر آشنا شوند و بتوانند ارتباطات حرفه‌ای خود را با یکدیگر محکم‌ تر کنند.

مجریان مشهور تلویزیونمجریان مشهور تلویزیون صحبت های محمد سلوکی در دورهمی هم پیشه

سلوکی همچنین به مدیریت برگزاری این برنامه اشاره کرد و گفت: مدیریت این دورهمی‌ ها برعهده مریم پیرکاری از مجریان تلویزیون است که در حال حاضر مدیریت موسسه تصویرشهر که از مؤسسات زیرمجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری است را نیز برعهده دارد؛ که این هم‌ پیشه‌ ها با حمایت این موسسه در حال اجراست و تا کنون چهار دوره آن در مراکز مختلف فرهنگی و هنری تهران برگزار شده است.

مجریان مشهور تلویزیوننیما کرمی و محمد سلوکی

در ادامه برنامه، علاوه بر پخش ویدئو‌هایی از سوابق برگزاری دورهمی «هم‌پیشه» با صنوف مختلف سینما و تلویزیون، کلیپ‌هایی نیز از اجرا‌های قدیمی برخی از مجریان تلویزیون، چون گیتی خامنه، الهه رضایی، هرمز شجایی‌مهر و فرزاد حسنی به نمایش درآمد که این هنرمندان با مرور کوتاهی بر خاطرات اجرا‌های سال‌های گذشته خودشان، از تفاوت‌های کودکان دیروز و امروز و نحوه شاد کردن آنان سخن گفتند.

محیا اسناوندیمحیا اسناوندی و فریبا باقری

در این دورهمی صمیمانه که جمعی دیگر از هنرمندان و مجریان گروه کودک، چون سارا روستاپور و مریم وطن‌پور نیز حضور داشتند، از دغدغه نیاز‌های کودکان، نوجوانان و خانواده‌ هایشان در این روز‌ها سخن گفتند. از اتفاقاتی که در اجتماع می‌ افتد و علاقه‌ مندی‌ هایی که برای بچه‌ها و خانواده‌ ها وجود دارد.

هنرمندچهره های مشهور تلویزیون مجریان مشهور تلویزیون در یک دورهمی

گیتی خامنه، الهه رضایی، محمد سلوکی، نیما کرمی، فرزاد حسنی، محمود گبرلو، راحله امینیان، علی صدرنیا، مریم وطن‌پور، فریبا باقری، سونیا پوریامین، سارا روستاپور، پدرام کریمی، عبدالرضا امیراحمدی، فربد شکرایی، محمد قاسمی، غلامرضا احمدی، فاطمه بهداروند، امیر قمیشی، مهدی توتونچی، مبینا نصیری، رسول مجیدی، محیا اسناوندی، عباس طاهریان، علیرضا عینالو، فاطمه جعفرنیا، الهام حاتمی، محسن افشانی، میلاد اصلانی، حسین کربلایی طاهر، نیما تاجیک، نیما دلاوری، ابراهیم کمالی رئیس باغ موزه هنر ایرانی و فاطمه ناظر ماسوله رییس فرهنگسرای معرفت از میهمانان این دوره هم‌ پیشه بودند.

هنرمندمجریان تلویزیون نیما کرمینیما کرمی فرزاد حسنیفرزاد حسنی

تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر دورهمی مجریان مشهور تلویزیون از فرزاد حسنی تا الهه رضایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..