تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر بچه های عجیب و غریب و غیرواقعی زن جوان

تاریخ بروزرسانی : 2023-10-31

گردآوری :

اشتراک گذاری :

یکی از کاربران شبکه اجتماعی با علاقه بیش از حد خود به عروسک هایی که شباهت بسیار زیادی به نوزادهای واقعی دارند توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است، به گزارش Niksalehi علاوه بر این وی هزینه سرسام آوری نیز برای کلکسیون بچه های عجیب و غریب اش صرف کرده است.

بچه های عجیب و غریب و غیرواقعی

خانمی به نام جس الیس مادر ۱۳ عروسک نوزاد است و روزمرگی های خود با بچه های غیرواقعی اش را با دنبال کننده هایش در شبکه اجتماعی به اشتراک می گذارد.

گرچه برخی تصور می کنند علاقه او به جمع آوری و مراقبت از این عروسک ها وسواس گونه است ولی با این حال الیس و نامزدش نظر دیگری نسبت به این موضوع دارند و فکر می کنند این کار در آینده به آمادگی بیشترشان برای بچه دار شدن کمک می کند.

بچه های عجیب و غریبجس الیس زنی با بچه های غیرواقعی

کلکسیون عروسک های فوق واقعی الیس، رقم هنگفت ۷۵۰۰ دلار برای او خرج برداشته ولی به گزارش نیک صالحی با این حال می گوید اثرات مثبت بسیار زیادی برایش داشته است.

این خانم اهل شرق لندن اولین بار در ماه مه سال ۲۰۲۰ جمع آوری این نوع عروسک ها که نسخه کپی از نوزادهای انسان هستند را شروع کرد چرا که در آن زمان احساس تنهایی می کرد و اظهار داشت از احساس آرامشی که در حین درآغوش گرفتن آنها به او دست داد، علاقه زیادی به این سرگرمی پیدا کرد.

عکس از بچه های عجیب و غریبتعدادی از عروسک های فوق واقعی این خانم نام و سن بچه های غیرواقعی زن جوان

ماجراجویی در جمع آوری این کلکسیون با عروسک نوزاد دختر یک ماه و نیمه به نام ربکا شروع شد که آن را به مبلغ ۳۰۰ دلار خریداری کرد و از آنجا به بعد به افزودن تعداد بیشتر ادامه داد.

پس از ربکا، دومین نوزاد غیرواقعی خود را به نام سم را در نوامبر سال ۲۰۲۰ خرید و بعد عروسک نوزاد یه ماهه ای به نام جون و سپس بروکلین عروسک هشت ماهه را به جمع آنها اضافه کرد. مانوئلا، زین، لیلی، آنالیس، اریا نیز عروسک های بعدی او بودند. پس از آن نوزادی به نام کوکی را خرید که به شکل یک جنین و نوزاد نارس طراحی شده بود.

عروسک شبیه نوزادعروسکی با ظاهر فوق العاده واقعی

به تدریج عروسک های دیگری با سن بالاتر نیز به جمع بچه های غیرواقعی او افزوده شدند. چارلی و پیپا عروسک های یک ساله و پس از آنها عروسک ۴ ساله که نام او را نیز جون گذاشت، کلکسیون را کاملتر کردند.

گرانقیمت ترین عروسک فوق واقعی

به طور کلی در حال حاضر او با رقم ۷۵۰۰ دلار دارای ۱۳ عروسک فوق واقعی است. کوکی عروسک نوزاد دختر نارس گرانقیمت ترین آنهاست که برای آن بیش از ۲هزار دلار پرداخت کرده است.

نامزد زن جواننامزد زن جوان و حامی او در نگهداری عروسک ها

نامزد این خانم به نام اوری راسن، قناد ۳۳ ساله ایست که به طور ویژه حامی سرگرمی مورد علاقه همسرش است و به گزارش نیک صالحی فعالانه در نگهداری ۱۳ فرزند غیرواقعی شان کمک می کند، به آنها لباس می پوشاند و یا پوشکشان را عوض می کند.

البته الیس تاکید کرد خودش به طور واضح فرق بین این عروسک ها را با نوزادهای واقعی درک می کند. مثلا آنها را در جاهایی مثل روی میز و یا کاناپه رها می کند، کاری که قطعا نباید با نوزادهای واقعی انجام داد.

عروسک شبیه نوزادزن بریتانیایی و نوزاد غیرواقعی اش

اخیرا جس الیس تغییراتی در سرگرمی خود ایجاد کرده و خودش ساخت چنین عروسک هایی را شروع کرده است. اکنون چهار ماه است که او عروسک های نوزاد ساخته خودش را به صورت آنلاین به فروش می رساند. طبق گفته وی پروسه ساخت عروسک ها به صورت کار متناوب حدودا سه هفته زمان می برد و در طول این مدت توانسته چند هزار دلاری کسب درآمد کند.

بچه داری عجیب یک زوجهمسر قناد این خانم در حین بچه داری و نگهداری از عروسک

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی نیک صالحی

بخش اختصاصی نیک صالحی

منبع: brightside




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر بچه های عجیب و غریب و غیرواقعی زن جوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..