تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه چیز درباره فیلم حدود هشت صبح با بازی منوچهر هادی و یکتا ناصر

به زودی آخرین اثر سینمایی منوچهر هادی در حوزه کارگردانی با بازی جمعی از بازیگران مشهور و همسرش یکتا ناصر بر روی پرده سینما می رود. در ادامه جزئیات بیشتر و تصاویر و بیوگرافی از بازیگران فیلم حدود هشت صبح را در نیک صالحی مشاهده کنید.

بازیگران فیلم حدود هشت صبح

فیلم سینمایی«حدود هشت صبح» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی محمد صادق رنجکشان از چهارشنبه ۱۷ آبان در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

حمید فرخ نژاد ، یکتا ناصر ، کامبیز دیرباز ، سارا رسول زاده ،حسن پور شیرازی و منوچهر هادی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
«حدود هشت صبح» که بر اساس یک داستان واقعی و ملتهب ساخته شده است؛ بر خلاف ساخته‌های کمدی اخیر منوچهر هادی در ژانر اجتماعی است.

بازیگران فیلم حدود هشت صبحبازیگران فیلم حدود هشت صبح

این فیلم سینمایی هشتمین فیلمی است که منوچهر هادی کارگردانی کرده و پنجمین فیلم او در ژانر اجتماعی پس از فیلم‌های «قرنطینه»، «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»، «زندگی جای دیگری است» و «کارگر ساده نیازمندیم» است. مدیریت پخش و تبلیغات «حدود هشت صبح» برعهده حمید اسحاقی در شرکت هدایت فیلم است.

بازیگران فیلم حدود هشت صبححسن پورشیرازی و منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان پرکار کشور برای ساخت فیلم سینمایی جدیدش با عنوان حدود ساعت هشت صبح درخواست پروانه ساخت داده بود که بعد تایید شد. تهیه کننده این فیلم سینمایی را محمدصادق رنجکشان بر عهده خواهد داشت. فیلم سینمایی حدود ساعت هشت صبح اولین همکاری منوچهر هادی و صادق رنجکشان خواهد بود.

بازیگران فیلم حدود هشت صبحمنوچهر هادی و دخترش بازیگری و کارگردانی منوچهر هادی

منوچهر هادی متولد ۱۳۵۱در تهران است. وی پس از گرفتن دیپلم وارد عرصه هنر شد و کارهای متنوعی همچون ‏بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارکات را آزمود.

در سال ۱۳۸۵، اولین فیلمش، “تلاطم” را ساخت و در همین ‏سال موفق شد ۴تله فیلم دیگر با نام های “آخرین روز ماه”، “تصادف”، “فرصت های فردا” و “کوچه محجوب” را بسازد که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن ها را نیز عهده دار بوده است.از جمله سوابق هنری وی می توان به کارگردانی فیلم هایی نظیر “قرنطینه”(۱۳۸۶)، “یکی می خواد باهات حرف بزنه”(۱۳۹۰)، اشاره کرد.

بازیگران فیلم حدود هشت صبحمنوچهر هادی

او سابقه کارگردانی آثار دیگری همچون گیسو، قرنطینه، یکی می خواد باهات حرف بزنه، زندگی جای دیگری‌ است، رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل، کارگر ساده نیازمندیم، عاشقانه و دل را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

وی در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ با یکتا ناصر بازیگر ایرانی ازدواج کرد و در آذر ماه ۱۳۹۵ صاحب یک دختر به نام سوفیا شد.

آشنایی با بازیگران فیلم حدود هشت صبح

حمید فرخ نژاد متولد ۲۸ فروردین ۱۳۴۸ در آبادان، فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، هنرپیشه، فیلم نامه نویس و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون است. او در ابتدا به عنوان دستیار کارگردان وارد سینما شد. سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم سینمایی در کوچه های عشق بازیگری را آغاز کرد.

حمید فرخ نژادحمید فرخ نژاد

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. وی در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود به‌ طوری که در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد.

بازیگران فیلم حدود هشت صبحیکتا ناصر

سارا رسول زاده در ۱۸ شهریور سال ۱۳۶۸ به دنیا آمد و خانواده ای پرجمعیت و شش نفره دارد. او دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد و ته تغاری خانه است. این بازیگر ابتدا تئاتر عروسکی را از نوجوانی و به صورت جدی شروع کرد و تا دانشگاه آن را ادامه داد.

سارا رسول زادهسارا رسول زاده

کامبیز دیرباز (زاده ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تهران) است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است. وی از سال ۱۳۷۶ مشغول فعالیت بوده و آثاری همچون دوئل ، اخراجی ها و قفس طلایی را در کارنامه هنری خود دارد.

کامبیز دیربازکامبیز دیرباز

حسن پورشیرازی بازیگر و کارگردان ایرانی متولد ۳ تیر ۱۳۳۶ در شیراز است که در رشته بازیگری و کارگردانی فارغ التحصیل شده است. او اولین بار فعالیت خود را در فیلم صف در سال ۱۳۶۳ آغاز کرد و در سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم کشتزارهای سپید در ششمین جشنواره فیلم دوبی جایزه بهترین بازیگر را از آن خود کرد. از نمونه آثار او می‌ توان به فیلم‌ های کشتارگاه، قسم، تاکسی نارنجی و مهمان مامان اشاره کرد.

حسن پورشیرازیحسن پورشیرازی

پلازا , صبا , سلام سینما , اینستاگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه چیز درباره فیلم حدود هشت صبح با بازی منوچهر هادی و یکتا ناصر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..