تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل غیبت کریستیانو رونالدو در میان نامزدهای توپ طلا

۰۵:۳۶ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲

۸۵۸۴۲۷۳

۰۵:۳۶ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲

۸۵۸۴۲۷۳

دلیل غیبت کریستیانو رونالدو در میان نامزدهای توپ طلا

دانلود PDF

دلیل غیبت کریستیانو رونالدو در میان نامزدهای توپ طلا

دانلود PDF

مراسم توپ طلای ۲۰۲۳ امشب در پاریس برگزار می شود و گزارش‌های مختلف حاکی از آن است که لیونل مسی به‌دلیل درخشش و قهرمانی در جام جهانی با تیم ملی آرژانتین هشتمین توپ طلای خود را به دست می‌آورد.

حدود دو ماه پیش لیست رسمی ۳۰ نامزد کسب توپ طلای ۲۰۲۳ منتشر شد و در آن خبری از کریستیانو رونالدو نبود. ستاره پرتغالی به‌رغم آمار فردی بسیار خوب در سال ۲۰۲۳ و عملکرد بسیار خوب با پیراهن النصر عربستان، در میان نامزد‌های توپ طلا دیده نمی‌شود.

حال وینست گارسیا، مدیر فرانس فوتبال درباره علت غیبت رونالدو را در میان نامزد‌ها گفت: غیبت کریستیانو رونالدو موضوعی نبود که در کمیته برای آن بحث کنیم. او در جام جهانی ندرخشید و در لیگی با بیننده کم (لیگ عربستان) بازی می‌کند. با این حال رونالدو همچنان بازیکن بزرگی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل غیبت کریستیانو رونالدو در میان نامزدهای توپ طلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..