تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرگذشت غم‌انگیز بلاگر ۱۲ ساله/ عزای ۳۰۰ کایی شدن پیجی بی‌بلاگر

بیش از دو هفته است که در سایه سکوت کشور‌های غربی، حملات وحشیانه اسرائیلی‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی ادامه دارد.  

فیلمی در شبکه‌های اجتماعی از یکی از پست‌های عونی الدوس پسر ۱۲ ساله فلسطینی که در غزه زندگی می‌کرد و در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده پربازدید شده است.

عونی الدوس نوجوان ساکن غزه سال گذشته با انتشار این فیلم هزارتایی شدن دنبال‌کنندگانش را جشن گرفت و آرزو کرد روزی صدهزار دنبال‌کننده داشته باشد. حالا حساب یوتیوب او بیش از ۲۵۵ هزار دنبال‌کننده دارد و میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا برای او این کودک بی‌گناه داغدار هستند.

شهید نوجوان غزه

بیشتر بخوانید

یکی از افرادی که برای تدریس به مدارس مختلف میرفت درباره او می‌گوید: یادم می‌آید که از هوش و ذکاوت سریع این دانش‌آموز تعجب کردم و هرگز کودکی مثل او را که به صحبت مسلط، خلاق و نابغه باشد، ندیده‌ام. یک روز از او پرسیدم بزرگ شدی قصد داری چه شغلی داشته باشی؟ گفت برنامه‌نویس، اما من به او گفتم اگر خدا بخواهد دکتر هستی و حالا او به شهادت رسیده است؛ شهادت مبارکت باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرگذشت غم‌انگیز بلاگر ۱۲ ساله/ عزای ۳۰۰ کایی شدن پیجی بی‌بلاگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..