تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همراهی «گوگل مپ» و «ویز» با رژیم صهیونیستی

در راستای اهداف و برنامه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، اپلیکشن‌های ویز و گوگل مپ از این پس شرایط ترافیکی جاده‌های فلسطین اشغالی را اعلام نمی‌کنند.

روزنامه کالکالیست در خبری که عصر دوشنبه در وبسایت خود منتشر کرد، نوشت: اپلیکیشن‌های ناوبری فعال در اسرائیل بنا به دستور مسئولین امنیتی از این پس مکان‌های پر ترافیک را در خیابان‌های آن نشان نخواهند داد.

به نوشته این رسانه عبری زبان، بنا به دستور نهاد‌های امنیتی از این پس Google Maps و Waze از نشان دادن مناطق پرترافیک امتناع خواهند کرد تا گروه‌هایی همچون حماس نتوانند محل تجمع افراد و خودرو‌ها را از طریق این برنامه‌ها تشخیص دهند.

این رسانه عبری زبان در عین حال پرسید، چرا باید این کار بعد از دو هفته از آغاز جنگ عملیاتی شده و از همان روز اول این کار انجام نشده است؟!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همراهی «گوگل مپ» و «ویز» با رژیم صهیونیستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..