تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال هنرمندان از پیکر آتیلا پسیانی در فرودگاه از سحر دولتشاهی تا رضا کیانیان

بعد از اعلام درگذشت هنرمند محبوب و مطرح کشورمان جنازه وی توسط خاناوده اش به کشور بازگشت تا فردا مراسم تشییع جنازه وی برگزار شود. در ادامه تصاویری از هنرمندان در مراسم استقبال از پیکر آتیلا پسیانی در فرودگاه را در نیک صالحی مشاهده کنید.

استقبال از پیکر آتیلا پسیانی

صبح امروز پیکر مرحوم آتیلا پسیانی همراه همسر و فرزندان وارد ایران شد و مراسم استقبال از جنازه این هنرمند فقید در فرودگاه امام خمینی برگزار شد.

در مراسم ورود پیکر زنده یاد آتیلا پسیانی به ایران چهره های شناخته شده زیادی به استقبال جنازه این هنرمند فقید رفتند.

پیکر آتیلا پسیانیحضور هنرمندان در فرودگاه

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی ، شهرام گیل آبادی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران ، پژمان بازغی رییس انجمن بازیگران خانه سینما ،سحر دولتشاهی، محمد چرمشیر، رضا کیانیان، منوچهر شاهسواری ، طناز طباطبایی، امیر جدیدی، آرونددشت آرا، احسان حاجی پور، علی دهکردی، همایون اسعدیان، الهام کردا، حمید پورآذری هنرمندانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

پیکر آتیلا پسیانیپیکر آتیلا پسیانی در فرودگاه درگذشت بازیگر مطرح سینما و تلویزیون

جمعی از هنرمندان و دوستان آتیلا پسیانی از ساعات اولیه بامداد امروز در فرودگاه امام خمینی(ره) گردهم آمدند تا از پیکر بی‌جان این هنرمند فقید بعد از چند روز انتظار استقبال کنند.

پیکر آتیلا پسیانیپیکر زنده یاد آتیلا پسیانی

او روز جمعه ۱۴ مهرماه در کشور فرانسه به دیار باقی شتافت و کارهای مربوط به انتقال او به ایران از همان روز شروع شد تا اینکه توانستند او را بعد از چند روز به ایران برسانند.

پیکر آتیلا پسیانیهنرمندان در استقبال از جنازه آتیلا پسیانی

پیکر زنده یاد آتیلا پسیانی فردا صبح ساعت ۱۰ از مقابل پهنه رودکی تالار وحدت رهسپار قطعه هنرمندان و جوارِ مادرش جمیله شیخی خواهد شد تا برای همیشه کنار او آرام بگیرد.

پیکر آتیلا پسیانیدلتنگی هنرمندان در فرودگاه مراسم استقبال از پیکر آتیلا پسیانی

صبح امروز آیین استقبال از پیکر هنرمند فقید آتیلا پسیانی در فرودگاه امام خمینی با حضور جمعی از هنرمندان و دوستدارانش برگزار شد.

مراسم وداع با زنده‌یاد آتیلا پسیانی، بازیگر و کارگردان تئاتر و سینمای ایران، ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۰ مهر در پهنه رودکی مقابل تالار وحدت برگزار خواهد شد و پیکر او تا آرامگاه ابدی‌ اش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع می‌ شود.

پیکر آتیلا پسیانیجنازه آتیلا پسیانی

وی پس از یک دوره مبارزه با بیماری سرطان، روز جمعه ۱۴ مهر، چشم از جهان فروبست و درگذشت او، جامعه هنری کشور را سوگوار کرد و تاسف و تالم بسیاری برانگیخت.

بازیگرخانواده مرحوم آتیلا پسیانی

ایشان متولد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۳۶ فرزند زنده‌یاد جمیله شیخی است. وی که از کودکی بر صحنه‌ های تئاتر حضور داشت، در سنین جوانی و بزرگسالی به یکی از تأثیرگذارترین چهره‌ های بازیگری و کارگردانی تئاتر ایران تبدیل شد.

بازیگرآتیلا پسیانی و همسرش

او که تجربه حضور و فعالیت در کارگاه نمایش و همکاری با آربی آوانسیان را داشت، گروه تئاتر «بازی» را به عنوان یکی از تأثیرگذاترین گروه‌های حرفه‌ ای تئاتر ایران تشکیل داد که این گروه تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است.

بازیگرآتیلا پسیانی بازیگرمراسم گرامیداشت آتیلا پسیانی

اعتمادآنلاین , مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال هنرمندان از پیکر آتیلا پسیانی در فرودگاه از سحر دولتشاهی تا رضا کیانیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..