تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حدود ٢٠٠ هزار کمبود معلم ناشی از افزایش ٣ میلیونی دانش آموزان از سال ۹۴

رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در برنامه صف اول گفت: در استان مازندران حدود ١۵٠٠ شهید دانش آموز و حدود ٣٠٠ شهید فرهنگی داریم.

وی افزود: پروژه مهر یکی از پروژه های مهم است که حدود یک میلیون نفر برای آغاز این پروژه در وزارت آموزش و پرورش کمک کرده‌اند.

او با اشاره به این که ١٨ هزار مدرسه غیر دولتی داریم گفت: کتب درسی چاپ شده و در دسترس مناطق مختلف کشور قرار گرفته است، روسای مناطق موظف هستند کتاب‌ها را به دانش آموزان ارائه دهند.

صحرایی گفت: تمام مردم بدهکار معلمان هستند، جامعه ای که معلمان را تکریم می‌کند رشد خواهد کرد. سال گذشته بیش از ٣٠٠٠ معلم کوچ رو داشتیم. ١۵ مرز در داخل کشور داریم که معلمان در این  مرزها  فعالیت می کنند.

وی با اشاره به این که حدود ۶۵٠ هزار کلاس درس داریم، افزود: حدود ٢٠٠ هزار معلم کمبود داریم، از سال ۹۴ شاهد افزایش ٣ میلیون دانش آموز در کشور هستیم و این مسئله یکی از دلایل کمبود معلم محسوب می شود.

او ادامه داد: بیش از ٩٠٠ هزار نفر مشمول رتبه بندی شده اند. وزارت آموزش و پرورش اکثر معلمان حق التدریس را ساماندهی کرده است که هر ماه حقوق دریافت می‌کنند. ما قصد داریم سازمان اقتصادی معلمان را ایجاد کنیم.

علی فرهادی، معاون جدید برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت:  حدود ١٧ هزار نفر در آزمون استخدامی قبول شده اند که به صورت ضمن خدمت آموزش می‌بینند.

وی افزود: ١١ هزار نفر در مرحله تکمیل ظرفیت به آموزش و پرورش اضافه می‌شوند. امسال حدود ۵٣ هزار معلم بازنشسته شده اند، به طوری که ٣٠ هزار معلم بازنشسته دوباره مشغول کار شده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حدود ٢٠٠ هزار کمبود معلم ناشی از افزایش ٣ میلیونی دانش آموزان از سال ۹۴»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..