تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرش میراحمدی از بیمارستان مرخص شد

۱۶:۵۹ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۲

۸۵۴۷۷۱۱

۱۶:۵۹ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۲

۸۵۴۷۷۱۱

آرش میراحمدی از بیمارستان مرخص شد

دانلود PDF

آرش میراحمدی از بیمارستان مرخص شد

دانلود PDF

آرش میر احمدی بازیگر ۵۲ ساله تلویزیون که با بیماری سرطان پانکراس مبارزه می‌کند، چهارشنبه شب در پی یک عارضه جدی کبدی در بیمارستان فیروزگر بستری شد و مورد عمل جراحی قرار گرفت.

همسر او، مرجان صفا بخش در این رابطه نوشت: متاسفانه در آخرین شیمی درمانی دکتر متوجه سطح زردی بسیار بالای او شد و دستور داد فورا بستری شود.

آرش میراحمدی

امروز همسر آرش میراحمدی هنرمند کشورمان با انتشار ویدئویی در فضای مجازی خبر از ترخیص این بازیگر داد و نوشت: خداراشکر آرش از بیمارستان فیروزگر مرخص شد و قرار است درمان یک هفته را در خانه ادامه بدهیم و زیباترین بخش ترخیص آمدن داریوش فرضیایی، علی راموس و محمد درویش علی‌پور با دوست نازنیشون است. ممنونم از تمام شما که همراه ما هستید. انرژی خوبتان به ما می‌رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرش میراحمدی از بیمارستان مرخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..