تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر اولین هفت قلوهای جهان در آستانه ۲۶ سالگی

در زیر ماجرای تولد اولین هفت قلوهای جهان را می خوانید که بر خلاف باور پزشکان زنده مانده و تمام پیش بینی های بدبینانه در مورد حیاتشان را از بین بردند. به گزارش Niksalehi این هفت خواهر و برادر به زودی در نوامبر سال ۲۰۲۳ تولد ۲۶ سالگی شان را جشن می گیرند.

اولین هفت قلوهای جهان

خانواده مک کایی یعنی کنی ۲۷ ساله (پدر) و بابی ۲۹ ساله (مادر) به همراه دخترشان مایکیلا در گذشته شبیه هر خانواده معمولی دیگری بودند ولی تصمیم گرفتند خانواده خود را بزرگتر کنند ولی نمی دانستند این بار برای باروری مجدد نیاز به درمان دارند. در طول گذراندن دوره درمان ناباروری، به این زوج درباره احتمال چند قلوزایی هشدار داده شد . بابی مادر خانواده از نظر روحی خود را آماده کرد که احتمالا دو فرزند دیگر به خانواده اضافه می شود ولی به زودی متوجه شد تخمین های او کاملا به دور از واقعیت است.

کنی به وضوح روزی که به همسرش زنگ زد و مشتاقانه منتظر شنیدن نتیجه سونوگرافی بود را به یاد دارد. صدای همسرش بابی هنگام جواب دادن به سوالات او می لرزید و به او اطلاع داد سونوگرافی هفت جنین را نشان می دهد. هردو آنها در بهت و ناباوری ماندند و درباره چگونگی تامین معاش این تعداد نوزاد غیر منتظره، نگران شدند.

اولین هفت قلوهای جهانهفت قلوها و مادرشان زنده ماندن هفت قلوها با وجود نظرات بدبینانه

طبق تخمین پزشکان حتی با وجود سه قلو دار شدن، احتمال داشتن فرزند سالم بدون مسائل عصبی و یا فیزیولوژی تنها ۵۰% بود و تقریبا نیمی از تمام حاملگی های چندقلویی به سقط جنین منجر می شد. به دلیل این بارداری پرخطر، متخصصان به دقت وضعیت بابی را تحت نظر قرار گرفتند و به گزارش نیک صالحی با وجود نگرانی مداوشان هیچ اشکالی پیش نیامد و مادر هفت قلوها با وجود شکمی بیش از شش و نیم کیلو به طور تعجب برانگیزی سالم ماند.

هفت قلوها نه هفته زودتر از موعد در مرکز پزشکی لووا به دنیا آمدند و تیمی متشکل از ۴۰ پزشک متخصص که شامل پزشکان پریناتولوژیست، اطفال، درمانگران تنفسی، پرستاران و متخصصان بیهوشی بودند در زمان زایمان حاضر بودند.

عکس های اولین هفت قلوهای جهاندوران کودکی هفت قلوها

هر هفت نوزاد گرچه به مدت دو ماه پس از تولد همچنان در بیمارستان باقی ماندند ولی نه تنها زنده ماندند بلکه به رشد خود ادامه دادند. پس از مرخص شدن از بیمارستان بابی با وظیفه سخت و بزرگ نگهداری از هفت قلوها مواجه شد که روزانه به ۴۲ بطری شیر و ۵۲ پوشک نیاز داشتند. در ابتدا عده ای از اقوام کمک ها و حمایت های ارزشمندی به این خانواده در جهت مراقبت از بچه ها کردند و حتی خواهر بابی یک سال رفتن به کالج را به تعویق انداخت تا در نگهداری بچه ها کمک کند.

انتقادهای مثبت و منفی نسبت به این خانواده

البته در طول این مدت همه حمایت های خالصانه و بی دریغ نداشتند. از آنجا که خانواده ده نفره آنها تبدیل به سوژه داغ رسانه ای شده بود، از هر ده نامه تشویقی، دست کم یک نامه انتقدادی به دست آنها می رسید که آنها را متهم به زیاده خواهی می کردند. حتی افرادی کاملا غریبه نیز به طور ناگهانی مقابل درب خانه شان آمده و صرفا می خواستند هفت قلوها را بغل کنند. با این وجود خانواده مک کایی تا حد ممکن سعی داشتند بدون توجه توجه به رسانه ها و نگاه موشکافانه دیگران، زندگی معمولی را ادامه دهند.

خانواده مک کاییخانواده ده نفره مک کایی

دو تن از هفت قلوها با فلج مغزی به دنیا آمده و بنابراین تحت چندین عمل جراحی قرار گرفتند تا بتوانند راه بروند. به طور قابل توجهی حتی یکی از آنها به نام الکسیس در رقابت های زیبایی شرکت کرد که برای بچه های خاص طراحی شده بود.

کم شدن بار نگهداری از اولین هفت قلوهای جهان با بزرگتر شدنشان

همچنان که بچه ها بزرگتر شدند، بار نگهداری آنها از جانب داوطلبان و پرستاران بچه سبک شد و به مرور زمان بابی توانست به کار نیمه وقت باز گشته و شوهرش کنی نیز به استخدامی خود در کارخانه ادامه داد. علاوه بر این وقتی بالغ تر شدند به مادرشان در انجام امورات خانه کمک می کردند.

پدرشان در این باره می گفت: “دخترها در آشپزخانه خیلی کمک می کنند. از آشپزی لذت می برند و معمولا غذاهایشان قابل خوردن است!” پدر همچنین به پسرها درباره اهمیت سخت کوشی تاکید می کرد و آنها از جارو کردن شاخ و برگ ها گرفته تا شستن ماشین را انجام می دادند و همیشه کاری برای انجام دادن آنها وجود داشت.

هفت قلوهای مک کاییهفت قلوهای مک کایی در ۱۸ سالگی مصرف غذایی خانواده ده نفره مک کایی

وقتی به ۱۰ سالگی رسیدند، مصرف هر هفته این خانواده حدود چهار قرص نان، ۱۱ لیتر شیر و شش بسته غلات شده بود. بابی یاد گرفت که چطور با برنامه ریزی قبلی در مصرف غذا صرفه جویی کنند و زندگی این خانواده ده نفره به طور همیشگی گویی حول یک محور بی پایان می چرخید. به تدریج آنها برای راحتی بیشتر برخی از وسایل ضروری در خانه را اضافه کردند از جمله صاحب دو اجاق، دو مایکروویو، دو ماشین ظرفشویی و لباس شویی شده و در حیاط پشتی منزل نیز سبزیجات پرورش دادند.

خواهر و برادرهای خانواده مک کایی با وجدان کاری بالا بزرگ شدند و بنابراین همگی از جمله افراد سخت کوش به شمار می روند. آنها از نظر تحصیلی نیز دانش آموزانی سرآمد بوده و به گزارش نیک صالحی علاوه بر این به ورزش های مختلف نیز می پرداختند. کلسی، ناتالی، الکسیس، نیتان و جوئل به دانشگاه زبان هانیبال رفتند. کنت (کنی) تحصیلات عالیه را دنبال کرد و براندون نیز در عین حال که برای ازدواج آماده می شد در شغل نظامی مشغول به کار شد.

بزرگ شدن چند قلوهاهفت قلوها در ۲۵ سالگی وقتی پدر خانواده را ترک می کند

اولین هفت قلوهای جهان هر کدام در رشته های مختلفی از جمله روابط عمومی، آموزش پیش دبستانی و ورزش تا علوم کامپیوتر مشغول به تحصیل شدند. کنت نیز دیپلم بازرگانی خود را در زمینه ساخت و ساز کسب کرد.

البته همه چیز طبق روال به خوبی پیش نمی رفت از جمله پدر خانواده نتوانست فشار ناشی از تامین هزینه های خانواده را تحمل کند در نتیجه خانواده را ترک کرد و بابی به تنهایی به عنوان مادر مجرد به بزرگ کردن بچه ها ادامه داد.

در سال ۲۰۲۲ و در ۲۵ سالگی فرزندانش، بابی در مصاحبه ای درباره احساسش درباره از آب و گل درآمدن بچه هایش صحبت کرده و گفته بود: “حالا سخت است که می بینم آنها دیگر به اندازه قبل به من نیاز ندارند.”

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی نیک صالحی

بخش اختصاصی نیک صالحی

منبع: brightside




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر اولین هفت قلوهای جهان در آستانه ۲۶ سالگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..